Homedisk installation

Hej alle,

jeg har 2 problemer med min Homedisk:

1) jeg har installeret den på min windowscomputer - der er dog sket det, at den har oprettet 6 - U til Z- netværksdrev og jeg får ved opstart fejl.-medd. om, at der er problemer med netværks-tilslutning. Hvordan får jeg afinstall. alle 6 så jeg kan oprette min Homedisk påny.

2) jeg har installeret samme disk på min mac - her kan jeg heller ikke afinstall. for at gen-install. den - gode råd modtages med tak.

Finn

5 Kommentarer

På denne side skulle du gerne kunne finde alt hvad du har brug for af hjælp til HomeDisk http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23462

Jeg takker, men de råd som jeg kan finde der virker ikke - hvordan får jeg fjernet helt fra min pc for derefter at gen-installere den helt fra start ??

Jamen jeg prøver igen så Meget glad humørikon

Denne gang har jeg fundet en guide til oprettelse og fjernelse af netværksdrev til HomeDisk. Der står ikke hvordan du fjerner dem i Windows 7, men der mener jeg du kan gøre det ved at højre klikke på selve netværksdrevet. http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25677

Håber dette er til mere hjælp, ellers må du skrive igen så lader jeg en anden svare der, da jeg så er tom for ideer Glad humørikon

Jeg oplever samme fejl med at der hele tiden bliver oprettet et nyt netværksdrev til homedisken. Jeg kan ikke rigtig få det løst. Det kører Ok med nyt netværksdrev, men det er da lidt irriterende. Gode råd efterlyses.

På forhånd tak

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej mht

Det er programmet reconnect.exe, som under opstart, genopretter forbindelsen til din HomeDisk.

Måske er der et eller andet i din computers opsætning, som bevirker, at når reconnect.exe aktiveres, så finder programmet ikke det gamle drevbogstav, og opretter derfor et nyt?

Du kan evt. prøve at se, hvad der sker, hvis du deaktiverer reconnect.exe under opstart, og så kører reconnect.exe, når computeren er startet op.

Mvh Stephen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P