Homedisk - kan ikke se billeder, musik og videoer

• ASN
  • 0 kommentarer
Hej

Jeg er ny omkring Homedisk. Jeg har fint fået oprettet tingene og fået et Z-drev med homedisk. Jeg har overført nogle billeder som jeg kan se når jeg går ind via z-drevet og der er også lavet fint back-up. Men når jeg går ind via min internet explorere dvs. den genvej på mit skrivebord der er blevet lavet ved installation og kommer frem til de "blå prikker" hvor man så kan vælge  Musik, Billeder, Video og Dokumenter går det galt. Når jeg klikker på de første 3 kommer jeg videre ind og får bare af vide "ingen billeder at vise" eller ingen "musik at vise". Under dokumenter kan jeg dog se alt det der er lavet via Z-drevet i min stifinder, så det ligger der jo, men det er som om det bare ikke bliver vist.

I første omgang virkede det perfekt og jeg kunne se billeder. Herefter lagde jeg lidt musik ind og der var så kun meget lidt at det jeg kunne se. Jeg fandt et tråd på jeres hjemmeside http://guide.tdc.dk/tdc-care/requestNextStep.do?sessionid=149879752-SUXPNQEWSQ-93310015&stepkey=C170&responsekey=8 hvor man kunne scanne databasen og det skulle så hjælpe. Det gjorde det bare ikke...... så fortsatte jeg hvor der så stod man skulle gendanne databasen og her gik det så galt idet nu alt bare forsvandt og jeg kan ikke få det retur igen.

Når jeg via TDC app'en på min tlf. skal se billeder eller høre musik er der ingen problemer. Så tingene ligger der, men jeg kan bare ikke se dem via min CPU som beskrevet herover. Hvordan får jeg det til at virke.?

Mvh

Andreas

2 Kommentarer

Hej Andreas !

Jeg kan ikke lige se hvad der er gået galt der men tænker på om,

du har prøvet med en systemgendanelse det kunne jo være at der eventuelt,

er sket et eller andet undervejs , og hjælper det ikke så tror jeg at du skal

kontakte TDC om problemet ,det er hvad jeg sådan lige kan komme i tanke om

men selvfølgelig , kan der jo være at der er en anden her i forum , som måske har

en bedre løsning på dette .Blinkende humørikon God Aften MVH HC21 Blinkende humørikon 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Andreas

Det kan være at det kan hjælpe at resette homedisken, der sker ikke noget ved det.

Husk at slukke computeren først.

Her er opskriften.

Se link

Bag på Homedisken, mellem strøm og Lan er en Resetknap. Denne holdes inde (med en papirklips eller en nål), indtil der kommer 2 bip, der går op til 10 sekunder før 2. bip kommer, slip ikke knappen før 2 bip. Derefter kan gå 1 minut før Homedisk er resat.

Når lampen på forsiden er holdt op med at blinke, tryk da på knappen på forsiden med det blå lys ca. 3-6 sekunder, efter første bip slip da knappen.

Når Homedisk har været slukket ca 30-45 sekunder, tænd da igen og vent til de 2 grønne lamper lyser konstant.

Tænd nu din pc, og åben en Internet browser.
Prøv nu at taste 192.168.1.5 i browser adressefeltet., så skulle det gerne virke.

hilsen Bente

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P