Homedisk : kan ikke komme på den

jeg har et stort problem

jeg kan ikke komme ind på den.

kan ikke oprette et netværksdrev siger fejl 53

og jeg har også prøve at skrive mine brugeroplysninger ind

\homediskhomedisk

og så skrive bruger og pass ind, virker heller ikke

men må min homedisk

er den øvester knap Grøn

og den nederste er RØD, kan det hva en betydning og hvis ja hvad skal jeg så gører

håber at i kan hjælpe mig

Thomas

8 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Thomas

HomeDisken kører først, som den skal, når begge indikatorer lyse konstant grønt.

Hvis ikke du allerede har gjort det, så er det første du skal gøre, at slukke HomeDisken - vente lidt - og derefter tænde den igen.

Løser dette ikke problemet, skal du prøve en "reset". Dette gør du ved at holde reset-knappen bag på HomeDisken inde med en clips el.lign., indtil du hører et bip. Dette vil gendanne HomeDisken standardindstillinger.

Løser det heller ikke problemet, er der nok ikke andet at gøre end at ringe til Hotline og fejlservice på 80 80 80 47 (http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_bb)

Mvh Stephen

Hejsa Stephen

jeg har prøvet alle de ting med at slukke den og reset den til den bipper.

har heller ikke hjulpet

men jeg vil ringe til dem imorgen

Mvh

Thomas

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Thomas

Da var da surt Trist humørikon

Den nederste indikator viser status for HomeDiskens harddisk, så hvis indikatoren bliver ved med at være rød, så kører harddisken formentlig ikke, som den skal - og så er der ikke noget at sige til, at du ikke kan tilgå den.

Jeg tror umiddelbart, at TDC er bliver nødt til at ombytte HomeDisken.

Mvh Stephen

hejsa

ja det kunne godt tyde på at den er gået i stykker

men hvor ligger så alt det jeg har lagt ind på den

hvordan får jeg det tilbage igen ?????

har jo brugt den som backup ????

Thomas

Omdømme 3

Hej Thomas

Idéen med HomeDisken er jo, at den løbende laver en automatisk backup af alle filer, der ligger på den, så de både ligger på HomeDisken og på TDC's server. Hvis HomeDisken går i stykker, bliver den ombyttet, og så er kan man efterfølgende genetablere indholdet på den nye HomeDisk via backup'en, der ligger på serveren.

Hvis din HomeDisk er gået i stykker, inden der er nået at blive lavet en fuld backup på TDC's server, håber jeg, at du stadigvæk har en kopi af dine data liggende på din pc eller andet steds. Hvis du ikke har det, er det MEGET vigtigt, at du gør TDC opmærksom på dette. Så må de finde ud af, hvad de kan gøre for at hjælpe dig ud af problemet.

Mvh Stephen

Hvor tit tager den backup. Og Hvor kan jeg se hvad den har taget backup af Thomas
Omdømme 3

HomeDisken kører principielt backup konstant. Det vil sige, at så snart der kommer en ny fil på HomeDisken eller en fil ændres, så vil der blive lavet backup af den.

Backup-hastigheden er imidlertid afhængig af uploadhastigheden, og den er generelt ikke særlig høj, så hvis man lægger mange data på sin HomeDisk, kan der godt gå adskillige dage/uger, før der er lavet backup af alle data.

Du kan få online adgang til til HomeDisk backup via dette link: http://mit.tdc.dk/homedisk/

hejsa

ja jeg har lige været inde og kikke og den mangler godt nok meget at tage backup af )-:

selv om det har ligget på min home disk i over 3 uger har den ikke taget back up af det )-:

jeg mp ringe til kundesupport idag

Thomas

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)