Svar

Homedisk igen

Hej

Så lykkedes det endeligt at få mine billeder ind på homedisk (hvorfor det taget så lang tid at flytte via usb stikket står endnu hen i det uvisse ;-))- nu kan jeg ikke se dem på nettet (backup)

nogen forslag?

mvh

Tom1957

icon

Bedste svar af Stephen1 2 maj 2013, 13:19

Hej Tom1957

Det fremgår af din anden tråd (/t5/Mit-TDC/Homedisk/td-p/114722), at du har lagt 166 GB data på din HomeDisk.

Det er først nu, hvor du har lagt data på din HomeDisk, at den går i gang med at kopiere data til din onlinebackup. Med de "almindelige" uploadhastigheder på bredbåndsforbindelser, vil der gå rigtig lang tid (mange dage), før der er lavet backup af alle dine 166 GB.

Mvh

Stephen

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Tom1957

Det fremgår af din anden tråd (/t5/Mit-TDC/Homedisk/td-p/114722), at du har lagt 166 GB data på din HomeDisk.

Det er først nu, hvor du har lagt data på din HomeDisk, at den går i gang med at kopiere data til din onlinebackup. Med de "almindelige" uploadhastigheder på bredbåndsforbindelser, vil der gå rigtig lang tid (mange dage), før der er lavet backup af alle dine 166 GB.

Mvh

Stephen

Tak for det (måske man skulle have en hurtigere upload ;-))

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Tom1957

Da jeg gik i gang med min HomeDisk, gjorde jeg mig nøjagtig de samme tanker omkring uploadhastigheden.

Jeg havde officielt 1Mb upload, og valgte at få 2Mb, da en medarbejder i en TDC-butik sagde, at det kunne jeg godt få Glad humørikon

Efter at jeg fik den højere uploadhastighed (og samtidig en højere downloadhastighed), startede ugers problemer med en ustabil bredbåndsforbindelse - især om aftenen, hvor "alle" åbenbart skulle se TDC TV. Humørikon griner højt (Når Forbrydelsen startede søndag aften, kunne jeg være sikker på, at der vill opstå problemer Blinkende humørikon)

En TDC-tekniker kunne til sidst konstatere, at min forbindelse alligevel ikke kunne klare de 2Mb i uploadhastighed og den højere downloadhastighed, så nu er jeg tilbage, hvor jeg startede Humørikon griner højt

Problemerne med den meget lang backuptid er jo størst i starten - lige når man tager sin HomeDisk i brug, for der lægger man ofte store mængder data på den. Når først din backup er på plads, vil der jo sandsynligvis kun blive behov for løbende backup af mindre mængder data. Min erfaring er i hvert fald, at det i længden fungerer fint med 1Mb i upload.

Mvh

Stephen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)