Svar

Homedisk forklaring på indstillinger - systeminformation

Hej Forum

Er det et sted hvor man kan se hvad de forskellige oplysninger under indstillinger - systeminformation betyder?

Det drejer sig konkret om at der under status på online backup står hvor mange procent der er uploadet og så står der to tal nedenunder dette og med en skråstreg imellem.

Hos mig står der p.t.. 2,48 GB/88,55. De to tal ændrer sig over tid. Hvad står de to tal for?

Mvh Grumme

icon

Bedste svar af Joachim1 26 marts 2011, 22:12

Hej Grumme

Det forreste tal viser hvor meget der lige nu er uploadet, og det sidste tal viser hvor meget der i alt skal uploades, eller med andre ord, hvor meget du har liggende på din HomeDisk.

Hvis du laver følgende regnestykke: 2,48/88,55*100 skulle du meget gerne ende op med det procent tal du har lige ovenover de 2 tal, hvilket i dette tilfælde gerne skulle være 2,8% Glad humørikon

Mvh Joachim

Se original

6 Kommentarer

Hej Grumme

Det forreste tal viser hvor meget der lige nu er uploadet, og det sidste tal viser hvor meget der i alt skal uploades, eller med andre ord, hvor meget du har liggende på din HomeDisk.

Hvis du laver følgende regnestykke: 2,48/88,55*100 skulle du meget gerne ende op med det procent tal du har lige ovenover de 2 tal, hvilket i dette tilfælde gerne skulle være 2,8% Glad humørikon

Mvh Joachim

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Husk i det øvrigt at det tager laaaaaaang tid at UP-loade. Der er mere fut i DOWN-load - men her er det som sagt upload du bruger.

For mig tager det ca 65 timer pr. 10 Gb - hvis du ikke har mere fart på vil dine små 90 Gb tage en lille måned :-)

Vh

Peter

Hej Joakim

tak for det

grumme

Hej Peter

Jotak - det har du ret i - osse i den grad, men hvad - jeg skal jo ikke sidde og kigge på kassen imens.

Grumme

Hej Grumme

Det var sgu det bedste argument for positivitet, jeg længe har læst. Meget glad humørikon

det er en positiv konsekvens af at være kunde hos TDC

man lærer den slags - hæhæ

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)