Svar

Homedisk - fjernadgang

Hej. Jeg kan ikke få adgang til min Homedisk fra min arbejdsplads. Jeg får fejlmeddelelsen "Token is not valid" når jeg forsøger at logge på. Har forsøgt både via Explorer og Chrome. En kollega kan sagtens få adgang til hans Homedisk. Nogen der kan hjælpe med en forklaring? [i]

icon

Bedste svar af NatAnd 10 januar 2013, 15:35

Det hjalp at resette Homedisk. Mine data, der lå på Homedisk er ikke blevet slettet ved den handling Blinkende humørikon Nu kan jeg få adgang tilavancerede indstillinger og jeg kan ligeledes få adgang fra øvrige computere. Dermed sandsynglivs også fra min arbejdsplads. Problem løst Blinkende humørikon 

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Fjernadgangen skal foregå igennem selvbetjeningen, fra det login dit abonnement er tilknyttet.

Er det sådan du gør, ellers prøv at beskriv din fjernadgangs metode for mig. Glad humørikon

Hej Alex

Når jeg forsøger at logge på via min arbejdsplads logger ind på tdc.dk og vælger Homedisk. Jeg kan sagtens få adgang til Online delen derfra, men når jeg vælger Homedisk skriver den at "Token is not valid". Det får jeg i øvrigt også at vide når jeg forsøger at logge på via enten vores mac eller anden pc hjemmefra, som også er logget på samme netværk.

Når jeg forsøger at logge på via den computer, som jeg oprindeligt "installerede " Homedisk fra kan jeg godt få adgang til Homedisk og se billeder mm. Men jeg kan ikke få adgang til instillinger, når jeg klikker på den lille svensknøgle i højre hjørne. Der får jeg et login billede, hvor jeg logger på med mit tdc login. Men så får jeg beskeden, at "Homedisk er låst".

Jeg kan nævne, at det faktisk virkede de første dage - i hvert fald fra den pc, som jeg installerede Homedisk på og tilknyttede drevet til. Der var jeg inde og se instillinger. Jeg ændrede dog ikke noget.

Håber det giver en idé om mit problem, så jeg kan komme nærmere en løsning Blinkende humørikon 

Omdømme 1

Hej igen,

Jeg har ikke lige på stående fod nogen god idé om hvad problemet kan være, da det nok kræver nogle personlige oplysninger og tests der skal udføres.

Kan jeg få dig til at kontakte vores hotline, og bede dem tjekke det igennem for dig?

Jeg har i mellem tiden i en anden tråd herinde læst om nogen der havde problemer med at deres Homedisk var låst. En løsning her var at resette boksen. Jeg prøver at resette den når jeg kommer hjem og hvis ikke det hjælper tager jeg kontakt til hotline.

Omdømme 1

Fin idé! Glad humørikon

Det hjalp at resette Homedisk. Mine data, der lå på Homedisk er ikke blevet slettet ved den handling Blinkende humørikon Nu kan jeg få adgang tilavancerede indstillinger og jeg kan ligeledes få adgang fra øvrige computere. Dermed sandsynglivs også fra min arbejdsplads. Problem løst Blinkende humørikon 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)