homedisk - [Errno -2] Name or service not known

Det er ikke lykkedes mig at få gang i min homedisk. Jeg får fejlen [Errno -2] Name or service not known. Samme fejl får jeg på alle tre bærbare computere. De kører på hver sin udgave af Windows. Vi har også forskellige browsere.

Der er to lamper der lyser på homedisken. Jeg har prøvet at slukke og tænde for den.

Hilsen Pia

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Pia

Er det når du skriver "homedisk" i browserens adressefelt, at du får fejlmeddelelsen?

Hvis det er tilfældet, kan du evt. prøve at skrive http://192.168.1.5/ i stedet for.

Mvh Stephen

Prøver igen i Firefox ..... Explore 9 og TDC Forum er ikke gode venner.

Jeg har prøvet at fange homedisken via IP-adressen. Det virker heller ikke. Jeg har prøvet at snuppe netkablet fra printeren og sætte det i homedisken, da jeg jo ved at både kabel og udgang i router virker, når det er printeren der er i den anden ende af kablet.

så jeg er lidt på bar bund.

hilsen Pia P

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Pia

Jeg har fundet en tråd vedr. [Errno 3]: /t5/Mit-TDC/Errno-3-Temporary-failure-in-name-resolution-ved-registrering-af/td-p/20899

Den omhandler godt nok [Errno 3], men jeg tror, at du skal forsøge dig med ThomasR's forslag fra denne tråd: "Prøv at resette på den "hårde måde". Dvs. hold knappen bagpå inde indtil du hører to beep - der går ca. 10 sekunder inden det andet kommer."

Hvis det ikke hjælper, så tror jeg, at du desværre er nødt til at ringe til Hotline og fejlservice på 80 80 80 47 og fejlmelde HomeDisken Trist humørikon - men jeg håber da, at "reset" løser problemet Glad humørikon

Mvh Stephen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P