Homedisk dioder

Hej alle,

Jeg har et problem med min homedisk. Den er installeret for flere uger siden og har virket fint.

Pludselig kan jeg ikke længere oprette forbindelse til den, hverken med netconnect eller mit mappede netværksdrev.

Jeg kan dog godt pinge IP-adressen og får svar???

Øverste diode på homedisken blinker, nederste lyser slet ikke.

Jeg har haft genstartet homedisken flere gange og selve hometrio boksen også => samme resultat

Nogen ideer?

Jeg er løbet tør....

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej AGrathwohl

Har du prøvet med en "reset" af HomeDisken, hvor du med en clips el.lign. aktiverer reset-knappen bag på HomeDisken?

Hvis ikke der kommer mere liv i HomeDisken og satusindikatorerne efter en "reset", tror jeg, at HomeDisken er defekt, og så er der desværre nok ikke andet at gøre end at ringe til Hotline og fejlservice på 80 80 80 47.

Mvh Stephen

Hej Stephen,

Tak for dit svar.

Ved du om en "reset" tømmer harddisken?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej AGrathwohl

Jeg har ikke selv prøvet en reset, men jeg kan slet ikke forestille mig, at det skulle tømme harddisken.

Som det bl.a. fremgår af nedennævnte tråd, har andre lavet en reset, hvorefter HomeDisken er gået i gang med at lave backup, og det giver jo ingen mening, hvis harddisken er blevet tømt Blinkende humørikon Det fremgår dog også af denne tråd, at du vil skulle installere HomeDisken igen.

Mvh Stephen

/t5/Bredb%C3%A5nd/Backup-til-TDC-Homedisk/m-p/34937#M5790

Hej Stephen,

Tak for dine svar.

Desværre hjalp en reset ikke :-(

Jeg må nok kontakte TDC i morgen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(