Svar

Homedisk bruger al båndbredde

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej TDC

Jeg har egentlig været ret godt tilfreds med min Homedisk, men omkring årsskiftet kom der en opdatering, der har gjort, at når Homedisken er indstillet til at tage backup - hvilket jo er meningen med det hele - så stjæler den næsten al båndbredde og det almindelige internet bliver umådelig langsomt. Jeg har altså 10mb ned og 1 mb op, så der burde være båndbredde nok. Jeg har tidligere nævnt det for jer pr. telefon, og der fik jeg et svar om, at I godt var klar over det og arbejdede på en løsning, og der ville komme besked, når det var løst. Jeg har pt. intet hørt og det er nu 2-3 mdr. siden!!!

Jeg har netop sat min Homedisk til at tage backup og indstillet den til at bruge nedsat båndbredde i dagtimerne, men det tager den stadig ikke hensyn til.

Burde I ikke oplyse det generelt til jeres brugere, så man ikke bliver træt af sin Homedisk uden at vide, at der arbejdes på en løsning. Jeg kører med firmware V3.34(AFN.1) og vil meget gerne høre, hvornår i forventer det løst

Venlig hilsen

Per Hansen

icon

Bedste svar af Perh1 4 april 2011, 17:39

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Perh.

det her er ikke en måde at få fat i TDC på, det her er TDCs Kunde til Kunde forum, det vil sige at du har fat i andre TDC kunder.

skal du have svar på det spørsmål du stiller ville det bedste bud være at ringe til kundeservice.

Hej Per

Jeg kan se du har et lille problem, fordi dine indlæg er tomme.

Prøv om dette kan hjælpe dig.

kompatibilitetstilstand.JPG

Hvis det ikke hjælper, så prøv at installere en anden browser:

http://www.mozilla.com/da/firefox/

Internet Explorer 8 og 9 - kan give problemer.

Håber det hjælper, så du kan skrive det du gerne ville.:D

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P