Homedisk, brug af computerens drev

• Deltager
  • 0 kommentarer
Som helt ny bruger af Homedisk har jeg med interesse studeret TDC Forums indlæg om dette emne. Jeg har bl.a. set anbefalingen af fremover alene at bruge Homedisken som arbejdsdisk og ikke bruge computerens gode gamle velkendte drev. Men så spørger jeg: Hvad kan man så bruge computerdrevene ti,l som jeg har købt i dyre domme ? Jeg har 1,5 TB liggende her !!! Er der mon nogen der vil købe dem ?

Jeg håber på nogle gode råd fra forummets kloge PC-brugere.

Nesral

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej nesral

Det er jo ikke sikkert, at du ønsker at have ALT liggende på din HomeDisk eller har behov for en backup af alt på TDC's server.

Som det bl.a. fremgår af denne ældre tråd: /t5/Mit-TDC/Homedisk/m-p/33769#M3644 , har jeg valgt at bruge mit computerdrev som arbejdsdisk, og har defineret nogle datamapper, som jeg via SyncToy synkroniserer med min HomeDisk. Det betyder, at jeg både har filer, som ligger på computerdrevet og på HomeDisken (samt som backup på TDC's server), samt filer (data og programmer), som kun ligger på computerdrevet. Indtil nu har det fungeret fint.

- men jeg kan godt se, at du måske ikke får brug for alle dine 1,5 TB på computerdrevet Blinkende humørikon

Mvh Stephen

Hej Stephen.

Tak for dit svar - selv om jeg ikke fik solgt mine 1,5 TB.

Jeg vil så prøve din arbejdsmodel, selv om jeg umiddelbart kan se nogle udfordringer med at styre hvilke filer der skal blive på harddisken, og hvilke, der skal til Homedisken.

Mvh

nesral

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)