Svar

Homedisk, backup af kontaktpersoner

• Deltager
  • 0 kommentarer
I homedisk backup kan man oprette kontaktpersoner enkeltvis. Er det også muligt at overføre - samlet - alle sine kontaktpersoner fra sit mailprogram (Windows Live Mail) til homedisk backup ? I givet fald hvordan ?

Og er det endelig muligt automatisk at foretage løbende backup af disse data (på samme måde som den automatiske backup af dokumenter, billeder m.v.) ? I givet fald hvordan ?

icon

Bedste svar af Stephen1 3 august 2011, 09:10

Hej nesral

Ét af de links, der dukker op, hvis man Googler "Windos Live Mail Backup", er dette: http://www.emailquestions.com/windows-live-mail/2487-backup-windows-live-mail-2011-a.html

Nu ved jeg ikke, hvordan du har det med det engelske, men indlægget fortæller, hvordan man kan lave en backup af sine Windows Live Mail data. Hvis du med jævne mellemrum opdaterer en sådan backup-fil på din HomeDisk, vil du have en løbende backup. Denne backup kan dog ikke umiddelbart ske automatisk.

Jeg kender desværre ikke noget til "homedisk backup af kontaktpersoner".

Mvh

Stephen

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej nesral

Ét af de links, der dukker op, hvis man Googler "Windos Live Mail Backup", er dette: http://www.emailquestions.com/windows-live-mail/2487-backup-windows-live-mail-2011-a.html

Nu ved jeg ikke, hvordan du har det med det engelske, men indlægget fortæller, hvordan man kan lave en backup af sine Windows Live Mail data. Hvis du med jævne mellemrum opdaterer en sådan backup-fil på din HomeDisk, vil du have en løbende backup. Denne backup kan dog ikke umiddelbart ske automatisk.

Jeg kender desværre ikke noget til "homedisk backup af kontaktpersoner".

Mvh

Stephen

Hej Stephen.

Tak for linken. Den giver på letforståelig engelsk en glimrende beskrivelse af fremgangsmåden for backup ikke blot af kontaktpersoner, men også af mails. Jeg har endnu ikke afprøvet den, men den ser meget brugbar ud.

Tak fordi du løste mit problem i eet hook.

Mvh

Nesral

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)