HomeDisk backup fejl

• Deltager
  • 2 kommentarer
Jeg er i gang med at foretage en normal backup af en række dokumenter og billeder fra min pc og til HomeDisken. Af en eller anden grund er den stoppet ved et dokument, jeg åbenbart har kaldt "@" og kan ikke komme videre.

Hvad gør jeg?

Rune

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Rune

Jeg har oplevet et lignende problem med en defekt fil. Det blev løst ved at slette filen og derefter aktivere "Gendan database" som beskrevet her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25922

Mvh

Stephen

Hej Stephen,

Jeg har også slettet filen på både computer og HomeDisk, men jeg kan ikke aktivere "Gendan database". Når jeg gør det, så står den og søger i en del timer, hvorefter den blot starter forfra med at forsøge at kopiere den ødelagte fil.

Så jeg kan ikke rigtigt gendanne noget. Jeg har forsøgt 4-5 gange nu, og hver gang uden resultat.

For øvrigt: Da jeg i første omgang kopierede alle nye filer over til HomeDisk'en, er jeg ret sikker på, jeg tjekkede at filerne efterfølgende lå på den fysiske HomeDisk. Men nu er de der ikke mere. Forstår det ikke helt.

Rune

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Rune.

Det lyder usandsynligt, at der skulle være forsvundet filer fra HomeDisken. Jeg håber da i hvert fald ikke, at det kan ske Blinkende humørikon

1) Har du lagt filer i mere end én af de 4 standardmapper (Videoer, Musik, Billeder og Dokumenter), og er det i mere end én af mapperne, at du ikke kan finde filerne?

3) Kan du nu som forsøg lægge en fil hver af de 4 mapper - og finde filerne igen via Stifinder (med HomeDisken tilsluttet som netværksdrev)?

Måske skulle du prøve med en nulstilling af HomeDisken og starte forfra? Som det bl.a. fremgår af andre tråde her i Forum, gøres det ved at holde en spids genstand ind på reset-knappen bagpå din HomeDisk i cirka 20 sekunder og derefter starte installationen forfra.

Stephen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P