Homedisk app på ikke tdc mobil?

• 0 kommentarer
Hej

Vi har homedisk og bruger det meget, men jeg har downloadet tdc homedisk app.

Det kan jeg ikke få til at fungere med play-sangene. Det siger bare bib en enkelt gang og så går den videre til næste sang.

Jeg tror det er drm kodningen det er galt med. Men kan det ikke fungere når man ikke har tdc mobil.

Jeg synes jo bare jeg har "betalt" for sangene og homedisken. så burde det også bare køre. 

mvh.henrik 

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis du ikke har en TDC-mobil så er det vel helt naturligt at det ikke virker, du må derfor nøjes med at høre musiken via din TDC-bredbåndsforbindelse.

Mvh

Kim

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey

Play-sangene har en DRM som ikke fungerer med HomeDisk app. Al øvrig musik du har liggende som MP3 vil virke. For mobil afspilning kan du med et TDC mobil abb tilgå m.tdc.dk eller mobil apps til iPhone og Android.

DBH

C

Det vil sige at jeg bare skal konvertere alt play til mp3.Blinkende humørikon Jeg vil ikke lave noget ulovligt og kan ikke forstå at når man kan høre play sange på en hvilken som helst computer via hjemmeside. Hvorfor så ikke på mobil. Det er jo kun mig der har adgang til den.

Det burde kunne laves. LOVLIGT

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Du siger at det kun er dig der har adgang til din mobil, sikkert rigtigt nok, men det kan TDC jo ikke vide - det kunne jo være naboens mobil som lige blev tanket op med musik.

Vilkårne er at hvis du vil høre PLAY på mobilen, så hat du også et TDC mobilnr. og så er det tilmed helt legalt.

Mvh

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)