Homedisk-andre kilder: Visning af mapper/billeder fra min PC

Har lige afprøvet de nye funktioner i Mit TDC på TV, og der er noget jeg ikke helt forstår.

I menuen Mit TDC er der en ikon for HomeDisk. Herunder kan man klikke på "kilder" og "forbind til andre mediekilder" for at vælge andre datakilder.

Det fungerer da også fint, og min PC dukker op og kan vælges. Og her er det jeg står af:

Når jeg vælger at se mapper på min PC, dukker følgende op:

- En ikon "start slideshow", mapperne "Pictures" og Delte billeder" og mit E-drev, som er mit datadrev.

Ingen andre mapper dukker op, uanset om jeg har valgt at dele dem i mit hjemmenetværk eller ej.

Mapperne "Pictures" og "Delte billeder" kan ikke findes på min PC, og på mit E-drev er der kun adgang til 1 mappe, nemlig der hvor jeg har hentet musik ned fra TDC Play, og kun billederne som er hentet fra TDC Play (jpg-format) kan vises.

Jeg har forsøgt at kopiere mine egne billeder (også jpg-format) ind i disse mapper, men de dukker ikke op på TV'et. Jeg har genstartet Mit TDC på TV'et og igen valgt "kilder" og "vælg andre datakilder", valgt min PC, så det nye indhold af mapperne blev genindlæst, men lige meget hjælper det.

Er der nogen, der kan hjælpe mig. Idéen er god, men jeg kan bare ikke få det til at fungere.

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej LarsG

Jeg prøver lige at sende dit spørgsmål videre internt, for at høre om der er nogen der har et forslag til, hvordan det skal fungere.

Vh.

Rasmus - TDC

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har lige fået bekræftet fra produktchefen, at det ikke fungerer som det skal, man fejlretter på det, men jeg har ikke en tidshorisont på nuværende tidspunkt.

Hvis jeg får en opdatering, skal jeg nok vende tilbage.

Vh.

Rasmus - TDC

OK. Tak Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8