Homedisk adgang fra Iphone app

Hej

Jeg er relativ nye bruger af homedisk, men har problemer med at tilgå min musik og mine billeder via homedisk app fra min IPhone.

Når jeg er hjemme i mit lokale netværk er der ingen problemer, men når jeg er på farten, og derfor vil tilgå tdc-backupen, får jeg følgende fejl:

"Teknisk uheld - der er i øjeblikket problemer med online adgang. Prøv at logge ind igen om lidt. (2.1.3)"

og så en OK knap.

Jeg har mange års erfaring med microsoft, og troed engenlig kun at det var i denneverden der fandtes løsninger med "genstart", men må altså konstatere at dette også findes i Apple-verdenen:-).

Jeg kunne måske leve med dette, hvis det så virkede, når man prøvede igen, men det er aldrig lykkedes mig at komme igennem.

Jeg har en teori om at der måske opstår en timeout, fordi jeg har for mange filer i roden på mapper med musik og billeder, da jeg godt kan få fat i min videomappe, hvor altallet af filer ikke er så stort - men hvis der er en begrænsning, vil jeg gerne kende dennes størelse.

2 Kommentarer

Hej haseje

Man kan også benytte sig af Homedisk på vores selvbetjening. Jeg vil gerne høre dig, om det virker på din selvbetjening/Mit TDC?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)