Homedisk

Jeg har abonnement på Homedisk, men nektes adgang. Hvorfor?????? "Siden kan ikke leses" Internet explorer

17 Kommentarer

Undskyld Søren - Jeg kom til t aktivere redigeringsknappen. Jeg har ikke rettet noget i det indlæg  /MajaH Humørikon flov

Hej georg2

Velkommen til TDC Forum.

Der kan være flere forklaringer. Jeg vil derfor give nogle forslag, der forhåbentligt kan hjælpe dig videre.

Sidder din HomeDisk koblet direkte i en af dine gule porte bagpå din HomeBox?

Prøv gerne at deaktivere din firewall, og se om det gør en forskel.

Du kan også nulstille din HomeDisk og starte forfra. Det gøres ved at holde en spids genstand ind på reset-knappen bagpå din HomeDisk i cirka 20 sekunder og derefter starte installationen forfra.

Du kan også prøve at installere din HomeDisk på en anden PC, og se, om det gør en forskel.

Hvis intet af det hjælper dig videre, så er du meget velkommen til at skrive igen.

Venlig hilsen
Søren

PS. Jeg suplerer lige Søren.

Og hvis et af de mange forslag virker for din homedisk, må du også meget gerne skrive hvilken. Så er du med til at hjælpe andre kunder med en homdisk, der viser samme fejl.

Jeg har fått god hjelp til mitt probem med homdisken. De råd jeg fikk ble fulgt opp. Fungerte aldeles  utmerket. 

Hej georg2

Det er jeg rigtig glad for, at høre. Tak for din tilbagemelding.

Venlig hilsen
Søren

Hej georg2

Tusinde tak for din tilbagemelding. Glad humørikon

Jeg kan se du har givet mig en løst tråd. Hvis du går ind i indstillinger - ud for mit indlæg - står der et sted, hvor du kan trække din løst tråd tilbage. når du har gjort det, må du meget gerne klikke løst tråd ud for Sørens indlæg, fordi det jo faktisk er ham der her givet dig nogle brugbare løsninger. Blinkende humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle sammen

Georg2 har fået det til at fungere, fordi jeg har sent han løsningen privat, som jeg har selv via e-mail fra TDC Tekniker.

Den forklaring jeg har givet, findes steder i TDC'S Forum, men da ingen har klikket Løst tråd eller Løsning, roder den rundt et eller andet sted på Forum.

Så hjertesuk for jer jeg har hjulpet, vil i ikke godt klikke:

LØST TRÅD ELLER LØST, så andre kan få glæde af det?

Den e-mail fra TDC Tekniker tager nemlig ret lang tid at skrive.

Hilsen Bente (bbs)

Omdømme 3

ps ps

Glemte at skrive, at det er en fuldstændig " opskrift " på hvordan man resetterGlad humørikon

Hilsen Bente (bbs)

Hej bbs

Hvis du gerne vil slippe for at skrive det hele forfra, så har du jo altid mulighed for, at kopiere det i stedet - så slipper du for næsten alle tastetrykkene Glad humørikon

Venlig hilsen
Søren

Omdømme 3

Hej Søren

Jeg er ikke ret god til det med at kopiere, så det må du lige give mig opskriften på!!!Trist humørikon

hilsen bbs

Hej bbs

Jeg håber denne opskrift kan hjælpe dig.

1) Markér al teksten du gerne vil kopiere (du kan f.eks. holde venstre museknap nede, mens du trækker musen henover al teksten).

2) Når teksten er markeret, så trykker du tasterne CTRL (nederst på tastaturet i venstre side) og C-tasten samtidig (derved kopieres teksten).

3) Der hvor du nu gerne vil indsætte teksten, sætter du musemarkøren og trykker nu CTRL og V-tasten samtidig - nu indsættes teksten.

Jeg håber det besvarer spørgsmålet Glad humørikon

Venlig hilsen
Søren

Omdømme 3

Hej Søren

Nå det var der hemmeligheden var begravet!!! Jeg har aldrig lært det, så det må jeg prøve.Meget glad humørikon

Du får en tilbagemelding, hvis det lykkedesBlinkende humørikon

Hilsen Bente (bbs)

Omdømme 3

Hej Søren

Lige pt kan jeg ikke få det til at virke, øv

Det er nok ikke meningen, at jeg skal springe over hvor gærdet er lavest!!!

hilsen Bente (bbs)

Hej Bente

Er det denne tråd du efterlyser? Hvordan man resetter Homedisk

Omdømme 3

Hej Maja

Ja helt nøjagtigtMeget glad humørikon

Hilsen Bente

Omdømme 3

Hej Søren

Jeg har aldrig fundet ud af at kopiereTrist humørikon, så nu har jeg lige skrevet hele smøren igen om hvordan man RESETTER, øv. Håber denne gang at vedkommende trykker på LØSNING, hvis mit svar virkerBlinkende humørikon

hilsen bbs

Resettingen gikk aldeles utmerket. takker får strålende hjelp.

Hilsen Georg2

Omdømme 3

hej georg2

Det er jeg rigtig glad for at høre.

hilsen bbs

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8