homedisk

hej med jer       har fået en homedisk som virker fra min mobil og fra mn computer  men når jeg vil logge ind på homedisk fra selvbetjening på tdc hjemmeside popper der en side op med Certifikatfejl er der nogen der ved hvad der kan være galt mvh carsten

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej pilevangen

Der er såmen ikke noget galt, det er et generelt problem, som også popper op hos TDC, så du trykker bare alligevel, ved godt der kommer en advarsel, men ifølge TDC Hotline, som jeg har ringet og spurgt netop om det problem, så kan man bare gå videre uden problemer, jeg gør det selv af og til, og der sker ikke noget.Blinkende humørikon

hilsen Bente/bbs

hej bente tak for dit svar jeg går også selv vider selv om den skriver fejlGlad humørikonmen de kunne sku da godt rette den fejl så den går direkte til homedisken forsat god søndag

Omdømme 3

Hej pilevangen

Ja det kan jeg da kun give dig ret i, forstår heller ikke hvorfor de ikke retter fejlen, når de ved den er der???Humørikon frustreret

Så TDC VÅGN NU OP, OG få rettet den fejl!!!!

Ingen Certifikatfejl når vi logger på Homedisken via Selvbetjening, tak

Hilsen Bente/bbs

sådan bente Glad humørikon tdc ret alle de fejl i har så vi kan komme på nette uden problemer vi betaler jo en masse penge for det

Omdømme 3

Hej pilevangen

Nemlig ,skidtet er sgu dyrt nok i forvejenGal humørikon

Men nå ja vi kan jo heller ikke undvære det, og jeg er nu ret glad for mine TDC produkterHumørikon griner højt

hilsen Bente

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P