Svar

Homedisk

Hej Alle. Jegh ønsker at overføre alle mine data fra Homedisk`en, billeder, dokumenter o.s.v. alt hvad der ligger  tilbage til min eksterne HDD, men jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg gør det ?  Er der nogen derude der kan hjælpe mig ??  På forhånd Tak.  mvh. Finn

icon

Bedste svar af kiljung 31 december 2011, 11:55

Tak for dit svar, Korben. Det virkede desværre heller ikke.  Men dit svar gav mig den ide` at måske skulle man installere homedisken forfra, da der bl.a. andet har været en strømafbrydelse for et stykke tid siden,  og Bingo ... det hjalp, nu virker skidtet igen.   Så alt i alt tak for dialogen der satte mine små drå i omdrejninger.

Mvh.  Finn

Se original

4 Kommentarer

hmmm 100% på samme måde som du fik det over på din homedisk

Foreløbig Tak. Men det kan jeg så ikke, da jeg i stifinder ikke kan åbne Homedisk fordi den forlanger en login kode jeg ikke ved hvad er. ( jeg har prøvet alle mulige koder jeg tidligere har brugt ) Men jeg kan stadig åbne Homedisk og få adgang til indholdet via skrivebords genvejen.  Der er den anden mulighed nemlig at hente alle data fra TDC`s  server, men den vej har jeg aldrig brugt og kan heller ikke finde info på TDC om hvordan man gør det. Jeg håber du Korben eller en anden kender tricket ?? Det er vist noget med adgang til en FTP Server + TDC`s adgangskode, men hvordan eller hvor finder jeg serveren ??

mvh. Finn

1.  dit login til din homedisk er dit TDC login

2. du kan godt download ting fra din online backup ( men det køre ikke godt og har mange fejl)  men du kommer på det ved at login på din tdc side ( MIT TDC) og der er et link til din HOMEDISK

Tak for dit svar, Korben. Det virkede desværre heller ikke.  Men dit svar gav mig den ide` at måske skulle man installere homedisken forfra, da der bl.a. andet har været en strømafbrydelse for et stykke tid siden,  og Bingo ... det hjalp, nu virker skidtet igen.   Så alt i alt tak for dialogen der satte mine små drå i omdrejninger.

Mvh.  Finn

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P