Homedisk

Jeg har tændt homedisk og skla oprette disken som drev på PC, men får fejl 53. Har prøvet manuelt at oprette drev i stifinder win 7, men kan ikke opnå kontakt til homedisk

Har også prøvet netconnector hjælper ikke

Hvad er fejlen

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej ClausOlesen

Du kan prøve at resette den,jeg ved ikke om det hjælper.

Husk at slukke for computeren først.

Bag på Homedisken, mellem strøm og Lan er en Resetknap. Denne holdes inde (med en papirklips eller en nål), indtil der kommer 2 bip, der går op til10 sekunder før 2. bip kommer, slip ikke knappen før 2 bip. Derefter kan gå 1 minut før Homedisk er resat.

Når lampen på forsiden er holdt op med at blinke, tryk da på knappen på forsiden med det blå lys ca. 3-6 sekunder, efter første bip slip da knappen.

Når Homedisk har været slukket ca 30-45 sekunder, tænd da igen og vent til de 2 grønne lamper lyser konstant.

Tænd nu din pc, og åben en Internet browser.
Prøv nu at taste 192.168.1.5 i browser adressefeltet., så skulle det gerne virke.

Det kan være dette link kan hjælpe dig og at du ikke behøver at resette.

Se link:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25677

hilsen Bente

Havde samme fejl melding ved den første homedisk jeg erhvervede og stor frustration = hot line og hjælp fra teknikker hvilket resulterede i at jeg fik ny disk og har siden ikke haft problem prøv evnt at deaktiver dit antivirus når der skal inst drev: Min erfaring med homedisk er at det ikke køre optimalt og på ingen måde lever op til forventninger. Underligt nok er det kun TDC eget virus program som acebtere at der instaleres h-disk på pc har prøvet med et hav af forskellige men alle kommer til samme ikke godt allerede der er der lamper der blinker hos mig. God fornøjelse Max

Når TDC's sikkerhedspakke giver adgang til og fra HomeDisk men andre sikkerhedspakker ikke gør det, så er det fordi TDC's sikkerhedspakke er "født" med tilladelse til HomeDisk. Det kan ses i sikkerhedspakken under "Indstillinger>Netværksforbindelser". For andre sikkerhedspakker og for TDC-pakken for så vidt angår andet end HomeDisk på 192.168.1.5 skal man fortælle sikkerhedspakken, hvad den skal give tilladelse til. På TDC's hjælpeside om TDC-sikkerhedspakken findes en vejledning. For andre sikkerhedspakker henvises til pakkens manual, hjælpefil, internetside m.v.

M.v.h.

MS-ERIK

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)