Svar

Homedisk

Hejsa, jeg har et spørgsmål, kan man få Windows til automatisk at tage backup til homedisk? Eller skal man manuelt trække hver enkelt eller flere filer over på homedisken?

Jeg kan jo ikke holde øje med hvilke filer der er kommet til siden sidste gang jeg gemte billeder eller dokumenter. På forhånd tak

Lars

icon

Bedste svar af kingdeer2 2 maj 2011, 15:33

Hej Stephen, tusind tak det vil jeg prøve, det lyder til at være noget for mig, Tak og fortsat dejlig dag. Lars Glad humørikon

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Lars

Jeg bruger det gratis Microsoft-program SyncToy og kan klart anbefale det. Glad humørikon

Man skulle kunne sætte Task Manager til at afvikle programmet automatisk efter en valgt tidsplan, men jeg har valgt at køre programmet manuelt, hver gang jeg slukker computeren. Så jeg er sikker på, at alt er synkroniseret, når jeg "lukker ned".

Programmet er nemt at arbejde med, og det tager ikke så lang tid at køre programmet - lige bortset fra første gang, hvor programmet lige skal oprette en række data-/indexfiler.

Mvh Stephen

Hej Stephen, tusind tak det vil jeg prøve, det lyder til at være noget for mig, Tak og fortsat dejlig dag. Lars Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)