homedisk

Min homedisk står og blinker i den øverste lampe og den nederste lyser rødt.. er den så ikke istykker eller har jeg bare gjort noget forkert???

3 Kommentarer

kan godt få adgang til homedisken men den melder så ud at jeg bruger det forkerte brugernavn eller adgangskode men det skulle da meget gerne være den samme som mit tdc login?? det virkede da jeg installerede homedisken på min stationære pc..

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Thomas

Hvis du med "brugernavn og adgangskode" mener det, du skal bruge for at oprette HomeDisken som netværksdrev på din pc, så er det IKKE det samme som dit TDC login. Du bruger dit TDC login, når du tilgår HomeDisken via din browser (funktionen "HomeDisk Medieafspiller"), men det et andet "brugernavn og adgangskode", du skal anvende ved oprettelse af HomeDisken som netværksdrev.

Manuel oprettelse af HomeDisken som netværksdrev (herunder hvordan du finder brugernavn og adgangskode) fremgår af denne vejledning: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25677

Hvis du ikke allerede har gjort det, vil jeg foreslå, at du lige slukker og genstarter HomeDisken, inden du går videre.

Mvh Stephen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P