Homedisk

Vi har netop fået en TDC Homedisk

Mit spørgsmål går på antallet af brugere på denne

Mit eget login fungerer uden problemer, men hvis vi bruger Konens TDC Login får hun af vide at hun ikke er oprettet på Vores Homedisk

Vi er 3 som skal bruge den som fælles HD, med hvert vores login, inden jeg købte vores Homedisk kontaktede jeg TDC kundeservice og spurgte netop om dette kunne lade sig gøre

Svaret var et klart ja !

Med venlig hilsen

HenrikB1803

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints thomasr har modtaget fra andre medlemmer.

Hej HenrikB1803,

Tillykke med din nye HomeDisk. Den er designet til at være en fælles ressource på dit hjemmenetværk. Det betyder, at alle PC'er på dit hjemmenetværk har adgang til HomeDiskens mediefiler (Musik, Billeder og Videoer) via en browser.

Hvis du vil have adgang til området "Dokumenter" skal du logge ind med det TDC Login, du benyttede, da du installerede HomeDisken. På den måde sikrer man, at gæster på dit hjemmenetværk ikke har adgang til din dokumentfolder. De kan kun se mediefiler under Musik, Billeder og Videoer.

For at oprette netværksadgang til HomeDisken skal du logge ind (med samme login som ovenfor) på hver af de PC'er, som skal have adgang og oprette netværksadgang via "Avancerede Indstillinger". De vil alle få adgang til hele HomeDisken - både læse- og skriveadgang. Der er ikke private områder for de enkelte brugere.

Med venlig hilsen

Thomas - TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)