Svar

Homedisk -.-

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej

Nu har vi for noget tid siden anskaffet os sådan en Homedisk, som jeg har haft flere problemer med end glæder!-.-...men i hvert fald der er kun en computer hvor det er muligt at skrive "homedisk" i adresselinjen hvor den så gør som den skal, men på alle de andre computere søger og finder den tråde som hvis man søgte efter noget på f.eks. google. det er pisse irriterende!!

det vil jeg gerne have et svar på hvorfor det er sådan? det er jo komplet latterligt!

Det andet er at hvis man går ind på homedisk og vil oprette et netværksdrev, som der står i TDC's manual, er der ikke noget opret netværksdrev ikon, så derfor kan jeg ikke oprette det på nogen andre computere, hvilket også er pisse irriterende.

og det vil jeg også gerne have et svar på hvorfor det er sådan??...og hurtigt tak!

Nu har vi haft TDC herhjemme i lang tid både mobiler, net og fastnet, jeg har aldrig haft så slemme problemer som efter vi bestilte homeduo og homedisk!!

Og det er jeg ved at være pænt træt af, især også ventetiden jeg har snakket med dem i telefonen over 5 gange og hver gang har jeg skulle vente i 20 min!! I 20 MIN!!!!...det er fandme for lang tid! så hvis der er nogen problemer har jeg bestemt ikke lyst til at ringe til dem fordi det er spild af min tid og mit liv...så derfor opfordrer jeg KRAFTIGT til at TDC får det forbedret DRASTISK!

Og så lige en anden ting af en eller anden mærkværdig grund sendte de os et mobilt bredbånd som ingen af os havde bestilt og så kunne de ikke engang gøre noget ved det i min lokale tdc butik, det er sgu også for åndsvagt må jeg være ærlig at sige, i burde køre på samme system!!!!!!!!

Jeg er ærlig talt ved at være godt træt af TDC, hvilket jeg synes er ærgeligt fordi at jeg har haft dem i lang tid og har været glade for dem, men alt det jeg har gået i gennem den seneste tid gør det bare alt, ALT, ALT for besværligt!

SÅ et godt råd til TDC er få forbedret jeres hjælp og rådgivning, jeres telefonservice, og rigtig mange dele af jeres system, det virker simpelthen bare alt for kludret og indviklet, og få forbedret jeres homedisk!!!!!

icon

Bedste svar af thomasr 12 oktober 2010, 15:33

Kære KDoyle,

Vi oplever at nogle brugere af HomeDisk ikke kan nå den med "HomeDisk" i browserlinien. Det kan der være mange årsager til - vi indretter jo vores computere og lokalnet forskelligt. Men i dette indlæg kan du se et eksempel på en løsning: /t5/Mit-TDC/%C3%85bne-Homedisken/m-p/318. Og hér et andet:/t5/Bredb%C3%A5nd/Homedisk-certifikatfejl/m-p/1118.

Netværksikonet dukker kun op i avancerede indstillinger, når man logger ind lokalt. Det giver ligesom ikke mening at tilbyde at oprette netværksadgang, når man er logget på via fjernadgang. Det kan godt være, at det er pisse irriterende og latterligt, som du skriver. Det synes jeg vel egentlig også, men det er nu engang sådan netværk og internettet er skruet sammen - og det kan selv TDC ikke lave om på.

Hvis du mod forventning ikke får tingene til at fungere med ovenstående "opskrift", så er du velkommen til at skrive en privat meddelelse til mig. Jeg vil i såfald have behov for en mere præcis beskrivelse af det du oplever - trin for trin, gerne suppleret med skærmdumps og infomation om hvilke operativsystemer, antiviruspakker og browserversioner dine PC'er benytter. Ligeledes vil jeg have brug for at kende det

telefonnummer som dit HomeDisk abonnement er tilknyttet.

Med venlig hilsen

Thomas - Produktansvarlig for HomeDisk

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej KDoyle

Jeg er ked af at høre du har problemer med din Homedisk. Den virker normalt uden problemer ved vores kunder.

Vi sælger rigtigt mange af dem og er selvfølgelig interesseret i, de bare virker. Desværre vil der ind i mellem være problemer. Du har været rigtigt uheldig, lyder det til. Det beklager jeg. De ting, som ikke virker, skal selvfølgelig laves og det vil TDC være medvirkende til.

Her på TDC forum, har man mulighed for, i en god tone, at spørge andre brugere om deres erfaringer og evt. få hjælp til problemer. I en god tone. Jeg har skrevet lidt om det her:

/t5/Forslag-Id%C3%A9er/Takt-og-tone/td-p/1044

Så ud over, at skrive uden ord, der ikke benyttes mellem voksne mennesker, er jeg sikker på, din chance for at få svar fra andre er større hvis du også spørger ordentligt, i stedet for at kommandere. Du kan f.eks skrive "Det forstår jeg ikke. Er det muligt at få en forklaring på det?". Det giver andre langt større lyst til at hjælpe dig. Ingen tvivl om, at der er nogen som vil give dig ret og selv lufte deres harme. Det er også helt i orden, hvis man har en berettiget harme man vil af med. Men det løser bare ikke de problemer du har?

Hvis du kikker lidt rundt, vil du opdage, at der er rigtigt mange som har fået hjælp med deres Homedisk her på forum. Det er jeg sikker på du også vil få.

Venligst

Patrick

Hej Patrick

For det første vil jeg godt lige sige at jeg undskylder ikke for mit sprog, jeg er bare ærlig og det jeg har skrevet er sådan det er.

For det andet min besked burde vise at jeg er en sur kunde, så derfor er der ikke en positiv reaktion over at du vil rette på min tone og mit sprog, det har en tendens til at irritere folk endnu mere.

For det tredje jeg kan godt ændre mine spørgsmål:

Hvorfor er der kun en computer der kan skrive "homedisk" i adresselinjen og ikke nogen af de andre computere i huset??

Og

Hvordan kan det være at opret netværksdrev ikonet ikke er der under indstillinger når man går ind på homedisken gennem tdc's hjemmeside?? (som desuden er den eneste måde jeg kan komme ind på de andre computere i hjemmet)

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints thomasr har modtaget fra andre medlemmer.

Kære KDoyle,

Vi oplever at nogle brugere af HomeDisk ikke kan nå den med "HomeDisk" i browserlinien. Det kan der være mange årsager til - vi indretter jo vores computere og lokalnet forskelligt. Men i dette indlæg kan du se et eksempel på en løsning: /t5/Mit-TDC/%C3%85bne-Homedisken/m-p/318. Og hér et andet:/t5/Bredb%C3%A5nd/Homedisk-certifikatfejl/m-p/1118.

Netværksikonet dukker kun op i avancerede indstillinger, når man logger ind lokalt. Det giver ligesom ikke mening at tilbyde at oprette netværksadgang, når man er logget på via fjernadgang. Det kan godt være, at det er pisse irriterende og latterligt, som du skriver. Det synes jeg vel egentlig også, men det er nu engang sådan netværk og internettet er skruet sammen - og det kan selv TDC ikke lave om på.

Hvis du mod forventning ikke får tingene til at fungere med ovenstående "opskrift", så er du velkommen til at skrive en privat meddelelse til mig. Jeg vil i såfald have behov for en mere præcis beskrivelse af det du oplever - trin for trin, gerne suppleret med skærmdumps og infomation om hvilke operativsystemer, antiviruspakker og browserversioner dine PC'er benytter. Ligeledes vil jeg have brug for at kende det

telefonnummer som dit HomeDisk abonnement er tilknyttet.

Med venlig hilsen

Thomas - Produktansvarlig for HomeDisk

Kære Thomas

Mange tak for hjælpen! Meget glad humørikon

Det var sgu rigtig dejligt. Og jeg kan godt se logikken i at det kun kan oprettes lokalt, men så vil jeg foreslå at i gør kunder opmærksomme på det i jeres vejledninger, fordi det stod der ingen steder, så derfor havde jeg ikke en chance for at vide det.

Hilsen

Kyle

Hej Igen

Nu har jeg fået oprettet en genvej til Homedisk på skrivebordet men jeg kan stadig ikke oprette et netværksfrev, hverken manuelt eller automatiskTrist humørikon...hvad skal jeg gøre nu?

Kære Patrick

Nu vil jeg i en god tone gerne give dig et råd.

Formuler dig aldrig nogensinde på den måde overfor en kunde igen, det er dybt nedladende og på grænsen til respektløshed. Din tone var nærmest opdragende som om jeg var et eller andet lille barn.

Jeg blev aldeles rasende over din respons.

Jeg mener selv at min besked viser klart og tydeligt at jeg er en sur og irriteret kunde, som har haft besværligheder i længere tid, så derfor er det en god ide ikke at gøre det værre.

Venlig Hilsen

KDoyle

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej KDoyle

Det er jeg oprigtigt ked af. Var bestemt ikke meningen, så undskyld!

Jeg forsøgte egentlig at sikre du får hjælp.

Men - lad det være. Jeg håber du uanset misforståelser har fået hjælp og vil benytte forum i fremtiden.

Hilsen

Patrick

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)