Svar

HomeBox uden telefonforbindelse

Jeg har lige installeret en HomeBox og fulgt vejledningen om forbindelser mellem multistik og home boks. Telefonen er forbundet til multistikkets telefonstik, som den var tidligere, men telefonen melder optaget.

Telefonen fungerede før installationen.

Vi har 3 faste telefoner i huset, og jeg har prøvet at koble de to andre fra.

Har desuden slukket for alt og genstartet, men intet hjælper.

icon

Bedste svar af miela1 18 februar 2011, 16:56

Hej,

din homedisk har ikke noget med det at gøre, men du har jo lige endret dit abonnement, der for skal du kontakte TDC Kundeservice og få rettet fejlen.

der kan jo være sket en fejl så dit bredbånds telefoni ikke er blevet oprette på det ny abonnement.

men det jeg tror mest det er, er at dit ny abonnement ikke er tråt i kræft endnu, det kunne det tyde på når din internet forbindelse heller ikke er blevet højere.

så ring til kunde service. på 4 x 80

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Kan jeg få dig til at prøve at sette telefonen direkte i Homeboxen.

alså, tilslut stikket direkte fra Phone1(på boxen) til telefon

Det er forsøgt, men gør ingen forskel. Der er heller ikke lys i symbolet for telefoni på displayet. Vi har 3 faste telefoner med lang afstand til homeboksen, så vi skal meget gerne dem til at fungere trådløst.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Var mere for at fejlfinde,

Hvis det virked, ville det være dine telefon stik den var galt med,

men når det ikke virker er det sikkert forde at Telefon ikke er oprettet endnu,

men prøv lige at se om det hjælper at resette boxen, der sidder en kanp bagpå hold den inde til boxen genstarter.

virker det ikke så skal du ringe til kunde servis og høre status på hvornår der kommer liv i din telefon.

Jeg har haft bredbåndstelefoni før vi fik Homedisken, så det burde vel virke. har også prøvet at resette.

Fik desuden løfte om højere hastighed op til 17 Mbit, men har fortsat kun 8,8 som tidligere.

Endelig har jeg fået en HomeDisk gennem opgradering fra Home Duo standard til Media. Den har jeg også problemer med at få installeret. Jeg går op i adresselinien og taster "Homedisk" - kommer ok ind på "mit tdc" men der er ingen steder jeg kan skrive min e-mail adresse og trykke "videre", så det sander til.

Nettet fungerer imidlertid trådløst, som det skal.

Det lykkes jo nok alt sammen hen ad vejen, men er åbenbart mere besværligt end som så.

Omdømme 3

Hej,

din homedisk har ikke noget med det at gøre, men du har jo lige endret dit abonnement, der for skal du kontakte TDC Kundeservice og få rettet fejlen.

der kan jo være sket en fejl så dit bredbånds telefoni ikke er blevet oprette på det ny abonnement.

men det jeg tror mest det er, er at dit ny abonnement ikke er tråt i kræft endnu, det kunne det tyde på når din internet forbindelse heller ikke er blevet højere.

så ring til kunde service. på 4 x 80

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P