Homebox skjuler NAS

• nas
  • 0 kommentarer
Har fået en Homebox og har en Netgear ReadyNAS tilsluttet. Men DLNA virker nu kun sporadisk hvilket betyder at min NAS kun dukker op ind imellem på min PS3. HAr forsøgt at give min NAS en statisk adresse - det gør ingen forskel. Kan godt finde NAS'en med PC hvis man søger efter den og den optræder også inde i Homeboxens Setupmenu. Det virker som UpnP-delen virker, men ikke DLNA-delen. Kan se at andre i forum har haft tilsvarende problemer, men jeg kan ikke finde nogen løsninger. På min tidligere router virkede alt uden problemer

4 Kommentarer

Vi har oplevet problemer hvis det sker over det trådløse netværk!

Hvilken TDC Homebox har du fået, der står på undersiden 3DK?? et eller andet

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har også sporadiske problemer med at tilgå min NAS (og præcis gennem det trådløse netværk) har dog ikke DLNA eller Homebox, men fejlen relaterer sig hertil)

Jeg har løst problemet ved at sætte en switch mellem TV NAS og TDChomebox. Tror det er Firewall'en på Homeboxen der skaber problemer.

Hej Allan,

Jeg har nøjagtig samme problem som "nas": Min nyindkøbte NAS er kun synlig sporadisk over DLNA, når jeg kører trådløst.

Er der noget, jeg kan tjekke på min TDC Homebox, eller skal jeg ind i butikken og have den byttet ?

Venlig hilsen

ElPrebsi

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)