Svar

Homebox og fastnettelefoni

Har tilsluttet min gamle fastnettelefon direkte til min homebox (VDSL).

Kan godt ringe ud. Når jeg ringer op til fastnettelefonen fra min mobil ringer fastnettelefonen ikke, men tager jeg røret er der forbindelse - og ja, jeg har set efter om ringetonen er slået fra.

Er der nogen der kan hjælpe mig, da vi jo ikke kan gætte os til, hvornår vi bliver ringet op ;-)

icon

Bedste svar af PeterA1 25 oktober 2011, 04:48

Nogle af de første elektroniske telefoner bruger mere strøm end der er på IP adapteren. Altså spændingen er der, men der er ikke mA nok til at få Watt nok til at få klokken til at ringe - hvis man skal sige det lidt populært :-)

Når din telefon er så gammel som den er, så var det den jeg først ville prøve at skifte.

Vh

Peter

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Det kan både være en fejl i boksen, som ikke sender spændning nok ud til telefonen så den ringer - men det kan jo også være din telefon.

Har du prøvet en anden telefon til boksen ?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Nu siger du "gamle fastnettelefon".... Hvor gammel er det?

Vh

Peter

Det er en gammel Danmark telefon fra firserne.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Nogle af de første elektroniske telefoner bruger mere strøm end der er på IP adapteren. Altså spændingen er der, men der er ikke mA nok til at få Watt nok til at få klokken til at ringe - hvis man skal sige det lidt populært :-)

Når din telefon er så gammel som den er, så var det den jeg først ville prøve at skifte.

Vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)