homebox- langsom internet.

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har nu i længere tid haft stor besvær med at komme på nettet, meget er prøvet og i forgårs fik jeg så en ny homebox ( nu skulle alle problemer være løst) men,men, men. torsdag lansom forbindelse, blev smidt af adskillige gange. Fredag ringer til hotline, her justeres der hele resten af dagen fin forbindelse ( stor lettelse) idag lørdag Jeg var faktisk heldig at komme herind. kan bare ikke åbne nettet det tager op til minutter at logge på.

Jeg føler mig som en idiot, når jeg skal ringe igen og igen til hotline.

Det skal siges jeg har haft tdc i mange år og har været rigtig godt tilfreds, men lige nu er min tålmodighed ved at slutte.

Så hvis der ikke sker noget ret snart må jeg ud at kigge på andre udbydere der kan give mig hvad jeg har krav på. Og så ryger alle mine abonnementer hos tdc ( jeg har det hele) og betaler en formue hver måned.

TDC KAN I LØSE MIT PROBLEM??????

hilsen sony31

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hvad mener du nøjagtig med "logge på"?

Din router(homebox) skulle gerne være på hele tiden.... Det kontrollerer du ved at kigge på kontrollamperne.

Når du så tænder din computer - så skal den oprette forbindelse til routeren - hvis det er det der tager lang tid - så taler sandsynligheden for at det er et problem på din egen computer.

Vh

Peter

Hej Peter A

Routeren kører som den skal, jeg har ingen problemet er at det nogen gange tager flere minutter at åbne en hjemmeside, eller mi mail, hastigheden er simpelthen så langsom at jeg kan nå at lave kaffe og drikke den inden

der er åbnet for siden.

Det er ikke computeren, den spritny. Og jeg har haft TDC i 4 år med hometrio  uden problemer før, så er er et nyt fænomen der er dukket op indefor de sidste uger.

Med venlig hilsen

sony31

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg stikker lige hovedet ind med et link på vores hjælpesektion om problemer med langsomt internet: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=28464

Og ellers kan jeg supplere med, at du kan prøve med en genstart af din HomeBox (hav strømmen slukket i ca. 10 sekunder, og tænd så igen). Hvis jeg havde en krone for hver gang en genstart havde løst et problem med et stykkke elektronik... Glad humørikon

/Ulf

Jeg har osse det problem med langsomt internet.

Idag har vi genstartet kl. 16.50, 18.40 og her kl 22.05.

Jeg har fået en ny router som skulle hjælpe på problemet - men det hjalp kun i 3 dage, så var den gal igen. Min computer er tjekket igennem, den er up to date med alt og der er intet i den der er deffekt.

Det kan ikke være rigtigt at vi skal genstarte så mange gange i løbet af dagen. Da vi havde Home Duo var der ingen problemer. Nu hvor vi har Home Trio er der kun problemer med skidtet. Jeg er simpelthen så træt af det, og overvejer osse meget kraftigt at opsige ALT hvad jeg har af abb hos jer.

Jeg håber vi kan finde en løsning - ellers finder jeg et andet sted at få mit tv - internet - mobilt bredbånd og mobil abb.

I øvrigt er her simpelthen så dårligt signal at jeg stort set ikke kan tale i mobil telefon her hvor jeg bor Trist humørikon

Hej Charl8

Jeg havde en tekniker i telefonen et par gange, han var meget sympatisk og kom med nogle gode pointer som jeg prøvede dog udenheld.

Men så købte jeg mig en trådløs netværksforstærker som jeg forbandt til routeren med kabel, og den anden til computeren med kabel.

Og jeg må sige det hjalp gevaldig, det hele har kørt upåklageligt siden torsdag, ingen problemer mere og lynhurtig connection.

Med ønsket om en god weekend.

sony31

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)