Homebox genstarter uventet...

Hej, jeg har det problem at min TDC Homebox, genstarter uventet, og den gør det præcis kl 00:20 om natten. Den er på nettet igen ca 10 min efter, hvorfor gør den det? og hvorfor lige 00:20? - Det er hamre irriterende hvis man sidder og laver noget, eller ser TV.

Nogle med en løsning?

MVH 

5 Kommentarer

Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvad det er der sker, da min homebox både genstarter og fryser. Den er blevet skiftet ud 1 gang og jeg orker ærlig talt ikke skulle ringe til kundeservice og brokke mig.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Genstarter kan skyldes rigtig mange ting. Alt lige fra udefrakommende støj til fildeling der generere mange indgående forbindelser. Hvad end der er årsagen skal der fejlsøges. Det er utroligt vigtigt at der bliver fejlmeldt.

Det hjælper både Tdc med at få rettet produktfejl og fjerner den gene det er at betale for noget der ikke virker ordentligt.

Selvom der kan være ventetid så brug alligevel tiden på at ringe til os så vi kan hjælpe. Ud fra fejlbeskrivelsen at dømme er det bestemt ikke nok at få tilsendt en ny router men derimod skal linien overvåges og der skal evt. en tekniker ud.

mvh

Jan

Det er blevet gjort 1 gang, der var en tekniker ude og trække et nyt kobberkabel, da vi åbenbart lagde for langt fra en station. Det der gør mig mest sur, er at de ikke gider bruge de fiber bokse der er sat op, men bliver VED med at insistere på at kobber godt kan klare det. Hvilket jo åbenbart bare ikke passer. Vi får decideret ikke hvad vi betaler for føler jeg. Og ja jeg kan da nemt ringe, men jeg får jo bare fat i en trunte der sender mig en ny TDC boks. Der bliver aldrig gjort noget, der bliver kun sagt der bliver gjort noget. Det er problemet.

min homebox lukker ned og starter op igen efter 10 min. , og det er på alle tider af døgnet

Har samme problem, linjen har været overvåget, hele min installation er gået igennem af en tekniker, TDC har rettet en kabel fejl i vejen.
Alt er dog status quo - routeren har spontant genstartet ikke mindre en 3 gange i aften + sikkert et ukendt antal andre gange der ikke er ført til notat.
Ved ikke hvad jeg efterhånden skal gøre?
Havde aldrig problemer før home boksen og har i mange mange år været rigtig glad for TDC, netop pga. stabiliteten.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)