homebox er blevet syg?

Jeg har haft hometrio over VDSL 20/2 siden sommer uden væsentlige problemer.

I de sidste par uger er forbindelsen fra homebox til internet dog ofte gået ned, og jeg har ikke kunnet gøre andet for at afhjælpe end at genstarte homebox.

Jeg hører i forvejen ikke til de brugere der er begejstrede for alt-i-en boks systemet pga mangel på brugerindflydelse og fleksibilitet i opsætningen, men har hidtil ladet den stabile kvalitet i forbindelsen overbevise mig.

Jeg kan se i forum at flere andre brugere har haft samme oplevelse i samme periode fra lige før jul, så nu mistænker jeg at der er pushet en automagisk firmware update fra TDC til homeboxene (eller central udstyret) med fejl i!

Kan det passe??

Og hvad kan jeg gøre ved det??

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Der bliver løbende kørt firmware opdateringer på TDC's homeboxe. Disse opdateringer skulle dog løse problemer, ikke forårsage dem. Er ikke bekendt med at en firmware opdatering fra før jul, skulle have forårsaget en generel fejl, så det er formentligt ikke tilfældet.

Jeg synes du skal kontakte vores hotline, så vi kan finde frem til årsagen af disse ustabiliteter, og få det rettet hurtigst muligt. Du kan finde vores åbningstider og kontaktinformationer på www.tdc.dk/kontakt

/Alex

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P