Homebox

Har lige fået homebox til vores fibernet, men den kan ikke arbejde sammen med vores router, hvad gør jeg?? vi har 3 pc'er der skal bruge internet og fælles printer. Vi bruger ikke trådløst netværk, da der er for langt fra routeren til den ene pc. Montøren mente, at det kunne jeg klare selv, han havde i hvert fald ikke intensioner om at hjælpe med det. Hjælp!![i]

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej bodilo

Har den homebox, som du har modtaget, ikke 4 porte, således at du kan forbinde de 3 pc'er og printeren til disse?

Mvh Stephen

jo, der er 4 porte, men der skal også bruges nogle til vores tv X3 og til telefonen, så der er ikke flere ledige porte, vi har ovenikøbet fået en ekstra lille box med flere porte, men med så mange ledninger der skal kobles på, er der ikke plads til mere. VH bodilo

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej bodilo

Den ekstra lille box I har fået, er formentlig en switch med 4 porte.

Mon ikke I så bare skal have en switch mere, som sættes til én af Homeboxens porte? Det vil give 3 ekstra porte.

Mvh Stephen

Jo, det har vi så også lige fået at vide fra FastTv, så der kommer en switch med posten, så skulle problemet være løst håber jeg.

Tusind tak for hjælpen og din interesse for mit spørgsmål.

VH Bodil

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P