HomeBox

• 0 kommentarer
har en homebox der kører super med den trådløse forbindelse. og min ps3 er koblet til via kabel heller ikke noget problem.

men når min pc står i dockingstationen vil jeg gerne at den går på nettet via kabel - det kan jeg ikke få den til?

I netværksforbindelser står der bare at et netværkskabel ikke er tilsluttet men det er det - hvad gør jeg forkert??

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg tror ikke du gør noget forkert, men for at være sikker og hvis jeg skal kunne hjælpe skal jeg lige vide hvilken Computer du har og hvilken docking station du bruger.

hej igen

jeg har en HP pavilion dv7 1092eo

min docking-station er hp notebook qvickdock

kan du hjælpe?? ;-)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Det håber jeg at jeg kan det er da træls hvis det ikke skulle virke, og jeg er selv HP mand. og det er HP jeg anbefaler til mene kunder når de spør mig om hvilken computer de skal købe.

grunden til at jeg skulle vide hvilken dockings station var at jeg lige skulle være sikker på om der sidder en netværks stik i docking stationen, og det ser det udtil at der gør, det er det stik du skal bruge til når du vil bruge kabel og ikke det som sidder i computeren. hvis det er det du gør skal du prøve at installere driveren igen.(hvis du har en).

hvis det ikke virker skal du prøve at diaktivere netkortet og aktivere det igen.

det kan også være at det er selvekablet der er gået i stykker, så hvis du har mulighed for det så prøv med at andet kabel eller prøv kablet i en anden computer

skriv lige igen hvis det ikke virker.

Kablet sidder i dockingstationen

Har ingen drivre til den

har deaktiveret og aktiveret netkortet

har prøvet at skifte kabel

PC'en siger at der ikke er fejl på netkort, hvor jeg netop at opdateret driver - men desværre er det intet der hjælper - den bliver ved med at skrive at der ikke er noget lan-kabel i - jeg forstår det ikke rigtig...;-(

Omdømme 3

Hej,

Jeg forstår det heller ikke.

hvad siger den hvis du ikke har computeren på din doking station og så bruger det netkort du har i computeren.

Det hjælper heller ikke.

Det kabel jeg bruger er det - der laver forbindelse til min PS3 og jeg har også brugt det til at min arbejdspc kan komme på nettet - så det dur og der er jo så også forbindelse til/fra homebox.

Så det er nok min pc der er problemet - men hvad?

Jeg kører windows 7 - er der et eller andet flueben eller noget jeg evt. har fået slået til/fra???

Har også prøvet at afinstallere netværkskortet og instalere det igen.

Omdømme 3

Hej, jeg tror også det er din Computer,

Under indstillinger for netkort skal det se Ca. sådan ud, på nær de to VMware "Kort" hvis der står Deaktiveret ved dit kort er det det der er galt, hvis ikke kan det være løsningen, deaktivere og aktiver igen, det kan muligvis hjælpe.

Udklip.PNG

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P