homebox

• ng
  • Deltager
  • 1 kommentar
Da jeg bliver opkrævet 408 kr. / md  for en 6mb/0.5mb med iptelefoni. kunne jeg godt lide at vide om ikke det var muligt at få hastigheden op til det der svarer til betalingen, jeg bor kun ca 3-4 km fra centralen men kablerne er meget gamle og jeg bliver kastet af nettet meget ofte.

det kan vel ikke passe at homeboxen ikke kan modtage signal fra andet end kabel, jeg tænker på usbdongle som mobil og lade det hele komme denne vej til homeboxen. Eller noget helt andet. Udfra tanken at man skal have det man betaler for.

alternativet bliver at man finder en udbyder der kan levere det produkt. og så bliver det nok også billigere

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg er åben bart dømt at bære dårligt nyt i dag.

Det korte og nemme svar vil være Ja, Nej og måske, men det krever en forklaring.

Hvis du vil have Det der svare til de 10 megabit som jeg gætter på at er det du betaler for så er du meget tæt på jeg vil sige at 6 megabit måske lige er i den lave ende.

kablerne fra centralen kan jo udskiftes, men jeg tror ikke det hjælper meget, lidt men ikke meget, forde du skal sansynligvis også have sliftet kablerne ud i dit hus(Jeg gætter på at du bor i et gammel hus, muligvis lidt ude på landet) så med hensyn til en anden udbyder ville du bare få samme problem,

Jeg tror ikke er det er TDC homeboxen du har, men som de fleste TDC Boxen, nå med det er jo lige meget du kan ikke sette et mobil brædbånds modem til den, Boxen er det man kalder en Gateway som er Router og modem i en og virker kun på TDCs kabler, men mobil netværk var måske en løsning, du kan jo se linket under om der er dækning hjemme ved dig.

http://tdc.dk/element.php?dogtag=p_help_mob_daek&id=13038 

Håber det var svar nok, for du får ikke mere jeg er ved at få skrive krampe.Meget glad humørikon

Hej

Du har ret - jeg bor lidt uden for bygrænsen

Der er en homebox jeg har, og kabler i huset er kun lige gennem vægen til stikket udenfor.

Der er 4 computere online - så mobilt bredbånd er nok ikke løsningen.

jeg ved at der ikke er noget usb i homeboxen men ellers kender jeg ikke meget til den.

kan se noget der hedder skyline.dk tilbyder noget der nok svarer til mobil men med en fast løsning.

det var nok noget for tdc.

mvh niels

ps: under dit indlæg. 

hvis du kaster dig mod jorden og rammer ved siden af - er det en misser

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Med hensyn til det med Skyline det virker nogle gange og noglesteder, desvære kan TDC og andre udbydre ikke lave en tilsvarende løsning forde det trådløse net der bliver brukt er statens og skyline er de eneste der her licens.

Det får TDC nok ikke, for som du ved er staten begyndt at udbyde monopol licenser,

Boxer på Luftbårende Betalings TV, DR på Gratis TV, Skyline Trådløs internet og jeg kan blive ved.

den var god.

ps: under dit indlæg. 

hvis du kaster dig mod jorden og rammer ved siden af - er det en misser

/Edit/

Gelmet lige at skriver at når Skyline virker virker det godt.

//

Jeg talte med TDC idag og den løsning han ville foreslå var at sætte min hastighed ned til 2Mb så skulle den køre stabil. andre løsninger kunne han ikke komme med. men han ville sætte en teknikker ud onsdag for at undersøge linien.

Han var virkelig flink og kunne godt se at jeg havde været tålmodig med den fejlretnings liste der ligger. Han fortalte også at hvis det var ham ville han vælge en anden løsning for TDC har ikke andre muligheder for at hjælpe mig med mindre de ville tilbyde mig bredbånd til samme pris.

Tak fordi du gav mig den information om skyline, det er nok det jeg prøver.

Jeg sælger energi systemer xx-xxxxx.dk

Hvad laver du, siden du ved så meget om tv og lign.

Mvh ng

Hej ng

Jeg har fjernet dit link, da man ikke må "reklamere" på forum. Ved godt du ikke sender opfordring til at købe med, men jeg er nød til at gøre det ens for alle Ligeglad humørikon

Det du kan gøre, er at skrive det ind i din profil, på samme måde som miela1 har gjort. Hvis du klikker på hans navn, kan du også få svar på dit spørgsmål, han har nemlig, ud over at vide rigtigt mange ting, også udfyldt sin profil grundigt. Hvis du skal have hjælp til at udfylde, så er jeg sikker på den hjælp også er mulig på forum.

Vidste du i øvrigt, at hvis du syntes du har fået svar på dit spørgsmål, kan du klikke på knappen "Accepter som løsning", så er det nemt for andre at se, hvad der hjalp dig og måske også kan hjælpe andre.

Hilsen Patrick

Omdømme 3

Hej,

Som Patrick ganske rigtig kan du se hvad jeg laver hvis du ser min profil du skal bare klikke på mit navn.

Meget kort så er jeg web og software udvikler.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)