homeboks slukker og tænder - meget ustabilt

Hejsa - vi fik lige installeret en ny homeboks fra TDC - havde tidligere det gamle med stik og ledning til Netgear trådløs router, som har fungeret upåklageligt. Men har nu fået en hurtigere forbindelse, og i følge TCD krævede dette installation af en homeboks til vores bredbånd internet. Det har dog ingenlunde fungeret optimalt, idet at vi oplever at routeren ofte tænder og slukker, altså det ene øjeblik har vi forbindelse det andet øjeblik har vi ikke forbindelse - kører op og ned - meget fustrerende. Har nu installeret den gamle Netgear router og alt fungerer igen. Kan det være at der er noget i vejen med TDC's Homeboks?

PC'eren står 5 meter fra boksen.

Vi bor på landet, hvor der ikke er nogen mobilforbindelse, så vi er meget afhængige af et virksomt bredbånd.

Hilsen fra

Michael

2 Kommentarer

hej tdc homeboks  virke det til der er mange problem med jeg har selv lige været gennem det sammen med og skulle genstart min homebox  3 daglig og har måtte have sætte have min  hastighed ned fra 50/5 til 20/2 for at for en noget stabil forbindsel. tdc hurtigt forbindelse er også en modsiger . jeg har for det at vide at det er sådan selv om jeg køb en 50/5 og line godt kan bære det siger tdc regler de bare skal kunne give ene 20 til 30  i download alså ikke fuld hastighed men igen nogel homebox køre uden fejl vis du læs her i forum vil du find mange der har problem med deres homebox mens andre køre uden fejl hvilken version har du den gamle home  eller den nye homebox med giga port 3DK63-05 du kan ser det  i bunden af homebox

jeg fandt dette i forum måske det kan hjælp

/t5/Bredb%C3%A5nd/Forskel-p%C3%A5-TDC-Homebox-VDSL-ADSL/td-p/99000

Hej Michael

Hvad står der i bunden af homeboxen ?

Eksempel: 3DK04-0x, 3DK63-05 3DK64-0x

Mvh

Carsten S.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S