Home Trio Torsdag

Det er fint at man kan leje 3 film til en krone.....

Men det er ikke uorden, at når man har puttet ungerne, ikke er den film man vil se (Flugten)

Det er en ommer men det er jo ikke mulige at træffe "kunde service" efter 17.30... Syntes ellers vi med home trio betaler nok til at man skulle kunne forvente bare lidt service...

Håber TDC kommer med et svar her, for jeg kan ikke finde en mail adresse til TDC..

Brian

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej PedersenDK

Mange tak for dit indlæg.

Patrick har været inde og svare denne tråd: /t5/Tv/Flugten-Fra-Hometrio-Torsdag/td-p/6651

Der var desværre en teknisk fejl på denne film, som betød at vi valgte at fjerne den fra udvalget, da vi ikke ønsker at tilbyde film, som kan fejle i visningen.

Det er naturligvis beklageligt, men heller fjerne den end at vise en film behæftet med tekniske fejl.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Er ked af at sige det, men nu er den gal igen. Armored er ikke tilgængelig på TDC film.

Klokken er kun 13.30 - ved ikke om I kan nå at sætte en anden ind??? men det er bare så super ærgerligt. Vi elsker de her torsdage - manden løber hjem fra job, aftensmad skal kunne spises foran filmene og allerede fredag morgen glæder vi os til næste uge...

Vi kan jo bare købe en film til normal pris - men det er bare ikke det samme - vi føler os virkelig forkælet om torsdagenGlad humørikon

Knus

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Hej antos

Du har desværre ret i at der mangler én af de tre film idag. Der arbejdes på højtryk på at få den med. Desværre kan jeg endnu ikke fortælle dig om det lykkes

Med venlig hilsen

Gitte

Ja guderne da forbyde at man skulle have styr på tingene i god tid

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Filmen "Armored" er nu tilgængelig under torsdagsfilm

FEDT - Tusind tak for at I kæmpede for detGlad humørikon Så er min torsdag reddetGlad humørikon Knus

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)