Svar

Home Trio - optagelse samtidig med at se anden kanal

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints carlon har modtaget fra andre medlemmer.

Hej eksåerter.

Jeg kan ikke optage en kanal samtidig med at jeg ser en anden.

Er dette ikke muligt via Home Trio ????

Hvis ikke muligt - hvad skal man så med muligheden for at optage ????

Hilsen

Carlon

icon

Bedste svar af HeinrichP 16 juli 2011, 15:36

Der er rigtigt mange tråde med dette på forum og er fikset her op til 20mbit-opgraderingen af alle kunder.

Kan ikke finde min tråd for den tidligere løsning.

1) Tag en hastighedstest -> rapporter lige her tilbage 

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Der er rigtigt mange tråde med dette på forum og er fikset her op til 20mbit-opgraderingen af alle kunder.

Kan ikke finde min tråd for den tidligere løsning.

1) Tag en hastighedstest -> rapporter lige her tilbage 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Noget tyder på at du kun har en session.

Når man får hometrio er der en prøve periode på nogle måneder hvor man får 2 sessioner, forudsat at hastigheden kan bære det (min. 8.5 mb). Derefter lukkes den ene session og man skal så selv bestille hvis man fortsat ønsker muligheden.

mvh

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har min tidligere løsning her.

1) test hastighed (hvis hastigheden er, som jk44 skriver det, under 8,5 mbit, er det ikke for dig muligt at optage andet end det du ser.

2) Ring til TDC og spørg om du kan få den gratis opgradering til 20mbit, i såfald du står inde med mindre.

3) Ved samme lejlighed, sig at dit plusabonnement skal ændres fra "Se ELLER optag" til "Se OG optag"

4) Senere samme dag vil dit plusabonnement virke (efter en genstart af TV-boks)

5) Hvis din hastighed skal ændres, vil du OGSÅ modtage en ordrebekræftigelse på dette, men dette vil typisk tage længere tid end "samme dag" - typisk et par uger.

Held og lykke, - og God Sommer!

mvh HeinrichP 

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints carlon har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Alle med "gode råd"

Problemet er løst efter opgradering til 20Mb.

Tak til "forslagsstillere".

Hilsen

Carlon

Omdømme 1

Tak for hjælpen.

Opgradering til 20Mb løste problemet.

Hilsen

Carlon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$