Home Trio nede???

Jeg har de sidste par aftener haft udfald på 2-5 minutter på min TDC TV løsning (Home Trio). Og her til aften er det helt væk, intet TV signal og ingen internet forbindelse. Min router får ingen IP adresse fra DHCP serveren.

Jeg har prøvet at slukke for alt udstyr i 1 minut, og nu er der bare et Hvidt og blåt TDC logo på mit TV.

Er der andre som oplever problemer??

Jeg bor i Valby

5 Kommentarer

Jeg har ikke noget problem med min Home Trio, og jeg bor i Frederikshavn. Døjede med mit internet for et par dage siden, men det var noget med at der var nogen dsr var på samme frekvens som mig, med internet. Og den var også megetr dårlig og loggede mig af nettet.. - Det kan være at det er noget af det samme med dig? Ellers kunne du kigge under Driftsinformation, og se omn der er noget i dit område.. Glad humørikon

Mit TV i Home Trio er nede, og lige meget hvad jeg gør med boxen og TV'et så sker der intet. Men mit internet virker fint.

Hejsa

Her i Roskilde virker mit Home Trio fint.

Jeg har lige tjekket driftsinfo og her er der kun info om manglende undertekst på BBC HD.

Hotline lukkede jo kl. 20:00, men hvis det heller ikke virker i morgen, så prøv at ringe til Hotline.

Min forbindelse virkede igen kl ca 21, der havde det været nede i omkring 2 timer.

Og jeg havde tjekket driftsstatus siderne, men jeg kontakter TDC i morgen for jeg oplever udfald ca en-to gange i døgnet
Jeg bor også i Valby. Home trio har været nede siden fredag 6/5 og der kommer først tekniker på fredag 13/5 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)