Home Trio


Vores Home Trio er begyndt at "fastfryse" oftere og oftere, selvfølgelig altid midt i en spændende film, eller midt i vigtige informationer.

Det fastfrosne tv signal kan kun fjernes ved at man slukke for strømmen, og så tænder for tv og box  igen.

Det hele starter så meget langsomt op.

Vi har oplevet mange fastfrysninger på en aften, hvilket er utilfredsstillense og ekstremt irriterende.

 

Har noge gode løsningsforslag?

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints LauW har modtaget fra andre medlemmer.

Hej cyklisten,

Tak for dit indlæg.

Jep... løsningsforslaget er, at ringe til Hotline og få det fejlmeldt. ;-)

Det tyder på enten udstyrfejl eller noget galt med linien og det kan kun løses ved og få det fejlmeldt.

Du kan finde kontaktoplysningerne her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=19449

Mvh

René

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Birgit11 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har samme problem med min box, og har ringet til Hotline og fejlmeldt, og mit tv system bliver så tjekket i morgen. Jeg håber så at de finder ud af noget for det er møg irreterende

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)