Home duo / secure

Står over for at skulle installere Home Disc. Har faaet boxen, men ikke installationen endnu. Kan man faa automatisk back up af PC til boxen *f.eks. en gang i døgnet* og hvordan gør man. Fremgår ikke af vejledningerne, og sælgeren sagde kun, at alt ville blive kopieret!!

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, det kan du godt:

Automatisk Online Backup

Tag automatisk onlinebackup og gem vigtige dokumenter og andet, som du aldrig vil miste. TDC HomeDisk tager automatisk backup af alle filer under 2 GB, så er du sikret mod nedbrud, tyveri eller brand.

http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_pak_bt_hd_sec

Mvh FN ;-)

Tak for svar.

Men hvad og hvordan skal jeg gøre for at indstille til automatisk back-up af min PC til Home Disk, så jer er sikrer på, at den eksterne home disk automatisk  kopierer fra min PC??

Er der allerede indbygget en automatisk back-up funktion i HomeDisk? For så er salgsmaterialet faktisk misvisende.

I materialet fra TDC om HomeDisk fremgår kun, at der tages automatisk kopi af de filer, der er lagt på home disk'en (mindre end 2 gb).

Jeg gemmer mine data på min PC's hardiske og vil lejlighedsvis overføre de senest dannede filer til Homedisc'en. Hvis jeg flytter et helt bibliotek, kopieres alle bibliotekets filer over, hvorfor der så ligger to sæt af de samme filer. Det er slevsagt ikke særlig smart. - Kan man indstille overførslen således, at der automatisk springes over allerede eksisterende filer?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)