Svar

Home duo og gamle telefonstik.

Hej.

Hvis jeg får TDC Home duo, kan jeg så bruge alle mine gamle telefonstik, til mine gamle fastnettelefoner?

icon

Bedste svar af miela1 17 december 2010, 22:19

Hej,

Det korte svar er Ja, hvor dan det kommer til at virke kommer an på hvordan dine instalitioner er sat sammen.

men det kan du se i den manual der følger med, eller i det her link.

http://download.tdc.dk/pub/tdc/privat/kundeservice/internet/box/11085_1040_install_Adsl_338917_A5_tryk.pdf

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Det korte svar er Ja, hvor dan det kommer til at virke kommer an på hvordan dine instalitioner er sat sammen.

men det kan du se i den manual der følger med, eller i det her link.

http://download.tdc.dk/pub/tdc/privat/kundeservice/internet/box/11085_1040_install_Adsl_338917_A5_tryk.pdf

Og hvis ens tlf-stik så er helt stille efter endt korrekt installtion, så skal jeg ringe til hotline?

Intet andet at stille op?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Hvis din telefon ikke virker efetr instaliation, skal du prøve at sette din telefon direkte i Phone1 på din router, og se om det virker, hvis det virker er det dine gamle telefonstik som ikke virker til den måde du har sat din telefon op på.

Mine stik der ikke virker?

Dem som virkede fint i går på normal telefoni skulle pludselig i dag ikke virke på IP?

Telefonen virker fint direkte i port 1 på routeren.

Omdømme 3

Hej,

det er ikke forde at dine stik ikke virker, de virker bare ikke til den type telefoni.

jeg forklare lige,

når du har afmindlig fastnet telefoni kommer din telefon forbindelse ind igennem telefonstikket og direkte ud til dine telefoner.

når du har bredbånds telefoni kommer din telefon igennem internettet, det skal du have ind i dine telefoner.

det kan man gøre ved at tilslutte en telefon direkte eller ved at sende telefon signalet ud i telefon ledningerne det er så her det går galt, det er nemlig ikke sikkert at du kan det på dine telefon stik.

du kan kikke efter et multistik, har du det er det sansynligt at du kan, har du ikke kan du ikke.

du kan få lavet så du kan, hvis du ikke kan nu, men det kræver at du kontakter enten tdc og får en tekniker ud, eller at du ringer til din lokale elektrikker.

prøv at se din opsetningsvejledning, her kan du finde et billede af hvordan et multistik ser ud, og en vejledning til hvordan du skal sette det op.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)