Svar

Home duo, fastnet og medicinsk udstyr

• Deltager
  • 0 kommentarer
Er der nogen der ved noget om det her!

Jeg har home duo og et medicinsk udstyr, som kører over et anlogt modem indbygget i udstyret. Jeg har indtil videre været overbevist om, at jeg derfor er nødt til at have traditionelt fastnet ved siden af home duo.

Men kan et analogt modem kører over bredbåndstelefoni? Eller kan signalet omsættes, så det kan lade sig gøre.

Jeg ved, at der findes ekstra udstyr til det medicinske apparat med indbygget mobiltelefon enhed, som gør, at signalet fra udstyret kan sendes via mobilnettet, men der er tale om et særligt  og privat net.

Jeg har fastnet 2 steder udelukkende til nævnte brug - og det er jo temmelig mange penge!

Hilsen Chaj

icon

Bedste svar af PeterA1 7 april 2011, 21:52

Jeg vil gerne give et gæt - men det er kun et gæt Glad humørikon

Jeg er ret sikker på at du ikke kan køre et akustisk moden over IP-telefoni. Ved IP-telefoni bliver signalet komprimeret, og en del af dynamikken bliver reduceret ud. Det akustiske modem udnytter netop at den traditionelle linje ikke er komprimeret.

Var det ikke en mere farbar vej at dem der laver det medicinske udstyr fik det opgraderet til en mere tidssvarende kommunikationsform?

Ellers prøv at kontakte dem der tager sig af dit udstyr. Du er garanteret ikke den første der har tænkt tanken...Glad humørikon

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg vil gerne give et gæt - men det er kun et gæt Glad humørikon

Jeg er ret sikker på at du ikke kan køre et akustisk moden over IP-telefoni. Ved IP-telefoni bliver signalet komprimeret, og en del af dynamikken bliver reduceret ud. Det akustiske modem udnytter netop at den traditionelle linje ikke er komprimeret.

Var det ikke en mere farbar vej at dem der laver det medicinske udstyr fik det opgraderet til en mere tidssvarende kommunikationsform?

Ellers prøv at kontakte dem der tager sig af dit udstyr. Du er garanteret ikke den første der har tænkt tanken...Glad humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints DiscoTK har modtaget fra andre medlemmer.

Ville faktisk tro at det godt kan virke. tror at det først blive digital når signalet kommer ind i boksen. af samme grund kan du også bruge alle gamle telefoner til Bredbåndstelefoni. Så det skulle være godt sørens hvis det ikke virker med BBT.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)