Home Duo download speed 1,40 MBit ??

Er det normalt at Download hastighed kun er 1,4 MBit i Home Duo.

har fået tilbud om 30730 MBit til 169 kr/måned hos Waoo.

Hvis ikke snart stabil høj hastighed, så goodbye and soo long.

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

1,4 er i den meget lave ende.... Normalt skulle det være sådan at hvis hastigheden går under 10 så bliver du koblet helt af. Hvordan foretager du den måling? Mens du bruger nettet til andet? Via Wifi eller kablet forbindelse? osv.

Med mindre du bor meget tæt på en central kommer du aldrig op på en hastighed der ligner den fra Waoo. Og Waoos pris er der jo heller ikke noget i vejen med....

Vh

Peter

Waoo's hastighed og pris er da langt bedre end TDC's, jeg forstår ikke hvorfor du ikke allerede er flyttet til Waoo? Jeg var flygtet med det samme Meget glad humørikon

TDC: op til 20/2 mbit/s

Pris: 299,-/md (HomeDou)

Waoo: Mindst 30/30 mbit/s

Pris: 169,-/md (fiberbredbånd)

Mht. Hastigheden, så ligger den da vidst lige lovligt langt under de 20/2, men så er vi to! Glad humørikon

Hvis op til 20 mbit/s ikke kan lade sig gøre dvs. hvis du ikke kan modtage mindst 10 mbit/s, så skulle det ikke være muligt at oprette en HomeDou, da du ligger langt under 10 mbit/s. Og du skulle ikke have mulighed for at vælge dette produkt, og du ville nok blive tilbudt TDC bredbånd i stedet, som blot kræver at du får 2/0.5 mbit/s af de 20/2 du betaler for. Men selv her ligger du jo egentlig for langt under det de mindst garanterer.. Jeg ville ringe til kundeservice og høre hvad der foregår, hvis du er vildt glad for ADSL.

Tak for hjælpen begge to!

Hastigheden er testet på kabel og uden andre internetaktiviter samtidigt.

Ringede til TDC idag, som sagde at linien var belastet, de sender en teknikker imorgen, så må vi se..

- Har forresten allerrede bestilt Waoo! 30/30, så nu satser jeg bare på at der bliver 40% tildmelding i mit område så det bliver gravet ind!!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)