Home box - udløbet lease

• hj_
  • 0 kommentarer
Min bærbare kan ikke komme på mit trådløse netværk i huset. Der er ikke problemer med husstanden andre trådløse enheder. Når jeg logger ind i Home box kan jeg se at den bærbare's lease er udløbet. Jeg synes at jeg tidligere har læst at man så bare skal genstarte enheden og logge på igen, men det hjælper bare ikke her.

Er der bud på hvordan jeg kan forny leasen når det ikke sker automatisk??

det har fungeret upåklageligt tidligere.

hilsen Henrik

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Er der tændt for det trådløse signal på den bærbar.

Mvh

Kim

når du er inde og kigge i DHCP leasen, kan du prøve at slette den lease, eller også skal du lave en factory reset

Hej Hjø

Det er enheden der skal kontakte routeren når halvdelen af leasen er gået.

Så umiddelbart er det din enhed der har problemet.

Hjælper det hvis du slukker og tænder for TDC Homeboxen ?

Mvh

Carsten S.

Hej alle

Tak for de forskellige råd.

Carsten skriver at enheden skal kontakte HomeBox, så problemet måske ligger i enheden.

Det slår mig nu at problemet er opstået efter konvertering til Windows 8. Vi havde i huset et lignende problem, hvor den pågældende enhed også var opgraderet til Windows 8. Der hjalp det at lade HomeBox gå tilbage til fabriksindstillinger men det burde jo altså ikke være nødvendigt at gøre hver gang leasen er udløbet.

Hilsen HJØ

Hej Hjø

Ved at google lidt har jeg fundet et par artikeler der beskriver at flere brugere har problemer med det trådløse efter opgradering til windows 8.

http://www.pcadvisor.co.uk/how-to/laptop/3416903/wi-fi-doesnt-work-after-windows-8-upgrade/

http://social.technet.microsoft.com/Forums/en/w8itpronetworking/thread/a5d45f23-9737-4ca5-bd68-b5e172d47a29

Du skal gå ind på producentens hjemmeside som har lavet dit trådløse netkort og sørge for at driveren understøtter windows 8.

Mvh Carsten S.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P