home box please hjælp mig!

har sat min nye home box til, men kan ikke for den trådløse router til atr virke på compen. Der dukker andre forbindelser op (naboernes) + min gamle netgear, men ikke ikke den nye som jo er meningen jeg skal koble på.

homebox fungere fint. husets comp nr 2. køre helt efter bogen. også trådløst.

kan det være den der netgear der ligger i vejen??? jeg aner ikke hvad jeg skal gøre.

5 Kommentarer

Hej

Husk at tjekke om trådløs er markeret med et flueben i opsætningen. Man kan nemlig slukke for det både i opsætningen og på knappen på siden...

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej bullpetersen

Har du fået det til at virke?

Jeg prøvede at logge ind i din HomeBox herfra, for at se om opsætningen var i orden, men den lavede time-out, når jeg forsøgte at tilgå den.

Det peger lidt i retning af at din HomeBox er i uorden, så oplever du stadig problemer, vil jeg forslå dig at nulstille den.

Dette foregår ved at du skal tage strømmen fra den, og mens du sætter strøm på, skal du holde reset-knappen på venstre sidde inde i ca. 20 sekunder.

Hvis du derefter fortsat oplever problemer, er du velkommen til at kontakte Hotline, for at få set nærmere på problemet.

Du kan finde kontaktoplysningerne her - www.tdc.dk/kontakt

Vh.

Rasmus - TDC

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej bulpetersen

Jeg supplerer lige Rabo's svar:

Allerførst slukker du din computer.

Reset:

Bag på Homedisken, mellem strøm og LAN kabel er reset knappen. Denne skal holdes inde  (med en papirklips eller en nål), indtil der kommer 2 bip, der går op til 10 sekunder før 2. bip kommer, slip ikke knappen før 2 bip. Derefter kan der gå 1 minut før Homedisken er resat.

Når lampen på forside er holdt op med at blinke, tryk da på knappen på forsiden med det blå lys i ca 3-6 sekunder, efter 1 bip slip da knappen.

Når homedisken har været slukket ca. 30-45 sekunder, tænd igen og vent til de 2 grønne lamper lyser konstant.

Tænd din PC, og åben en Internet browser.

Prøv nu at taste 192.168.1.5 i browser adressefeltet, hvis dette virker, skulle det gerne køre for dig.

Hvis dette løser dit problem, vil du så ikke godt markere det som løsning ( det kan du gøre ude i højre side) jeg har skrevet denne tekst til mange og det har løst deres problem, men ingen har markeret det som løsning, så derfor skal jeg skrive det hver eneste gangBlinkende humørikon

hilsen bbs

jeg fik det til at virke takGlad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej bullpetersen

Glad for at høre, at det virker nu, hvis det var min løsning, vil du ikke godt markere det som LØST, tak på forhånd.

hilsen bbs

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P