HOME BOX genstarter 2-3 dagligt

min home box har det med at genstarte en 2-3 gange dagligt, eller mere, og det er lidt irriterende for den har det med at gøre det når man er ved at oploade en film til youtube eller ligende. spørgsmålet er om jeg skal få en bytter eller er der noget i kan gøre fra jeres side

fimware er  Fast3504_7CB046

med venlig hilsen

Jens

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jens,

Tak for dit indlæg.

Du skal huske på at dette er et kunde til kunde-forum, så du kan ikke altid regne med svar fra en TDC ansat.

Først og fremmest vil jeg anbefale dig, at prøve at resette/nulstille din homebox(goo.gl/sBGAm). Virker dette ikke, ring til TDC fejlmelding på 70 70 30 30.

Har selv bokset meget med det på min gamle adresse. Det er en skidt linie eller skidt boks. For vores vedkommende var det en skidt linie da en udskiftning intet ændrede. 

Nu bokser vi så bare med en linie med meget forsinkelse hver aften. 

ADSL hører fortiden til og bør skrottes hurtigst muligt. 

Hej

Har du flere telefonstik i huset ? 

Jeg har prøvet dette selv - Midt i Århus 

Det der var fejlen der, var at min boks ikke sat i det "første" stik - dvs Hovedstikket" og kablet derfra og til det stik den sat i var for dårligt...

Prøv sæt den i hovedstikket - Virker det ikke må du kontakte TDC og få tekniker på eller lign.

Har oplevet selv samme problem, gav tekniker en del går hår i hovedet, både hos TDC support center, og den kørende tekniker.
Den løsning jeg har er ikke ADSL men VDSL, problemerne var meget periodiske, og de havde ret svært ved at finde problemet. Til sidst blev min Homebox version 2 skiftet til en Homebox version 3. Dette løste problemet. Men den blev først skiftet efter at tenikeren havde kontrolleret linien fra centralen til udkoblingsstikket. Hvis du logger ind på din Homebox router, kan du meget nemt se om du har den gamle model eller den nye. På forsiden er der 2 knapper, 1 der hedder multimedia enheder, og en der hedder netværksstatus, hvis disse knapper er der, så er det version 3 du har.
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Jamen jeg kan kun give de andre helt ret. I flere år havde vi dette problem med Homeboxen, vi fik tilsendt flere nye, men tilsidst ringede vi ind hver eneste dag til TDC for at gøre ende på vores problemer, de sendte en tekniker, de skiftede et kobberpar ude på centralen nær os, og hastighed, stabilitet; alting blev forbedret. Så tilsendte de os en nye VDSL homebox, og siden da har der ingen problemer været, selvom vi i starten kørte på det sammen kabel, som 2 af vores 6 naboer, og derfor kunne vi høre en svag mumlen, som en telefonsamtale. Dette forsvandt dog hurtigt igen, efter at vi skrev ind til TDC igen.

venligste hilsner - håber det hjælper

HeinrichP

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)