homduo

Hej

Vi har p.t hometrio 10/1MB. Men min internet forbindelse ligger konstant omkring 6,45/0,69 mb, og det uanset om jeg har alle 3 pc tændt, trådløs eller direkte.

Ydermere har vi fri samtale på fastnet som koster 79 kr./md samt fri mobilsamtale til 49 kr/md per mobil.

For tv boksen betaler vi 399 kr per ½ år (tror jeg nok)

Nu har vi regnet ud at vi med homeduo 20/1 mb forbindelse og en anden tv pakke kunne slippe billigere end den nuværende løsning. Mobilen kunne vi evt. finde en billigere løsning d vi ikke bruger den ret meget.

Men,men. Efter jeg har bladet lidt gennem forumet her så kan jeg kun se at der er kæmpe problemer og slåskampe med tdc der er i vente.

Jeg er mest tilbøjelig at skippe tdc helt og finde andre, måske mere medgørlige udbydere. Men fruen i huset mener at jeg skal prøve at høre jeres mening herinde først.

mvh

R

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Kæmpeproblemer???

Arh, - rolig nu.

Dette forum er jo primært beregnet til TDC kunder der har problemer, - men det bør jo ikke forlede nogen til at tro at det er alle TDC kunder der har problemer. De der deltager her udgør sikkert langt under 1 promille af TDC's kundekreds.

Jeg vil bare sige go for it. Home Duo til 299 kr. pr. måned, - og hvad mobilen angår: Hvor billigt skal det være? Er gratis okay, - så er dette abonnement lige noget for dig. Intet abonnement, ingen binding, ingen udgifter overhovedet, - du betaler kun for samtaler, og så lige en engangsudgift på 99 kr. for oprettelse:

http://shop.tdc.dk/TDC%20Mobil/Mobil_simply,default,pd.html?cgid=mobile-subscriptions

Mvh FN ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P