Homdisk på windows xp

Hej

Vi har lige fået homedisk hjemme, og vi instalettede netværksdrevet på den bærbar som køre windows 7, helt uden problemer. Men vores 2 fastnette som begge køre XP får vi denne fejl meddelse:

BEMÆRK Aktivér venligst Javascript og ActiveX-objekter i Internet Explorer.

Både min mand oh jeg har forgæves prøvede at aktiver diverse tillægs programmer inde unde sikkehed, men uden held. Hvis vi forsætte får vi bar en pil som bliver ved med at køre rundt, som om maskinen arbejder, men den bliver ved i over 20 minytter....

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej minebørnsmor

Prøv evt. at sætte Internet Explorer til "Standardniveau", hvilket gøres under menupunnktet Internetindstillinger/Sikkerhed.

Mvh Stephen

Har prøvet, men uden held, har også prøvet at sætte den til det laveste men det hjælpe heller ikke.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Måske kan I finde lidt information og hjælp via denne Microsoft supportside: http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/Internet-Explorer-Information-bar-frequently-asked-questions 

Har præcis det samme problem, så følger lige med her. Jeg troede jeg havde fundet løsningen i den her http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=19108 - men uden held desværre Trist humørikon

Jeg har ikke installeret noget antivirus program endnu, har har slået windows sikkerhed program fra, men stadig unde hel....

Det er hammer ireterrende at man køber noget som man ikke kan få til at virke, der må da være flere som har haft dette problem, vi har dt på de 2 computer der køre xp, og en der køre wista, men den der køre win 7, kørt det bar lige efter bogen...

hej jeg har snakket med en tdc teknikker idag og han sagde at alt andet end windows 7og 8 er noget forældet lort og man skulle købe noget nyt for det kom til at virke. 

xp og vista kunne ikke arbejde rigtig sammen med tdc´s homedisk

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P