Svar

Højere upload hastighed.

Hej.

Jeg vil gerne høre om det er muligt at få højere upload hastighed hos TDC. Jeg har kun 1 mbit upload hastighed lige nu.

Jeg vil gerne kunne hoste game servers, på nogle pc'ere som står i mit hjem. Jeg vil gerne gøre det muligt at have 20+ players på samme tid.

Nogle forslag til noget? :-).

icon

Bedste svar af Electronic 21 februar 2012, 10:47

Svaret kan gøres meget kort, nej Glad humørikon

Du kan evt. undersøge om du har mulighed for at få fiber.

Se original

14 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianMose har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis du har et Homeduo produkt kan du tilkøbe ekstra hastighed.  Det koster 100 kroner/måned og man får op til 50/5 mbit.  Dette kan ikke lade sig gøre med hometrio produkter.

http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_pak_tlv_ebh

Jeg har desværre HomeTrio Trist humørikon Men er der slet ikke en anden mulighed? Kan man ikke opsætte sit modem eller noget til at kunne køre højere hastighed både download og upload? 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Svaret kan gøres meget kort, nej Glad humørikon

Du kan evt. undersøge om du har mulighed for at få fiber.

Okay, mange tak for svaret. Og jeg kan ikke få fiber, da jeg bor i Nordjylland. Trist humørikon.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Det var så lidt.

En skam. Ønsker selv fiber, men det er ikke lige tilfældet. Bor endda i Roskilde området. Men det kommer jo nok en dag at hele familien danmark har fiber.

Det må vi da håbe :-).

http://erhverv.tdc.dk/enterprise/element.php?dogtag=e_prod_bb_bb

Det er nok det tætteste du kommer på noget med en ordenlig upload, hos TDC.

Kan man få 100/100 mbit, selvom jeg bor i Nordjylland? Meget glad humørikon.

Omdømme 2

Det er erhvervsløsninger.

Så jeg kan ikke få det på min bopæl?

Omdømme 2

Medmindre du har erhverv på din hjemmeadresse, så tror jeg ikke det er en mulighed nej, men ved ikke om det er noget man kan snakke sig til Glad humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

vær opmærksom på at hometrio ikke fungerer med gshdsl samt at det kræver flere ledige par ind på adressen.

Disse skal være tilrådighed da der ikke graves nye ind i forbindelse med oprettelsen.

mvh

Jan

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

En HomeTrio giver dig da 2 mbit i upload !

http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_pak_tbt_mini

==

Med TDC HomeTrio Mini får du 13 af de bedste tv-kanaler inkl. TV2, lynhurtigt bredbånd - helt op til 20/2 Mbit og telefoni gennem dit telefonstik. Så slipper du for besværlige paraboler og antenner.

==

2 Mbit/s upload er tæt på ingenting, hvis du skal hoste gameservere med 20+ brugere.

Mit bedste forslag er en 20/10 VDSL, så fremt det kan lade sig gøre på adressen, man kan bare ikke have 20/10 og hometrio på samme tid. Så det er enten eller .. 

Man kan da vidst godt købe erhvervsprodukter hos TDC, som privat det synes jeg da at have hørt andre sige?? Man slipper vel bare ikke for momsen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)