hmm tdc play

hmm ja det er da godt nok at man kan få tdc play men er ved at være lidt træt af det af 3 grunde

grund nr 1 : hvis jeg ikke lige bruger tdc play hele tiden på min pc men ind i mellem laver noget andet uden at lukke tdc play ned så skal jeg logge mig på hver gang

grund nr 2 : super træls at jo jeg kan god hente musikken ned på min pc men nej jeg kan ikke smide musikken fra tdc play som er på min pc over på min mp3 afspiller og det musik jeg har på min pc vil jeg også kunne bruge på min mp3 afspiller ellers kan jeg ikke helt se en mening med det

grund nr 3 : syntes det er fedt nok at kunne få alt det fede musik man vil men mega træls at jeg så ikke kan sende musikken til min kæreste over skype da hun så ikke kan afspille musikken som jeg får fra tdc play

så jo 3 gode grunde til ikke at vælge tdc play

så jeg må jo sige tdc jeres tdc play er ja undskyld jeg siger det men det er med pil ned af

2 Kommentarer

Hej ålestrup,

Jeg er ked af at høre, at du har det på den måde, men håber at jeg kan forklare, hvorfor tingene er, som de nu er Glad humørikon

TDC Play burde ikke time ud, før der er gået 24 timer. Det kommer an på om man lukker browseren ned eller ej. Hvilken browser kører du med?

Mht. Play musik som man vil flytte over på mp3 eller videresende, er der rettigheder vi skal overholde overfor pladeselskaberne. Det er lavet som beskyttelse, så det kun er TDC/Yousee kunder, som kan benytte sig af de 15 mil. numre. Det hedder DRM-licens. Licensen blokerer eksempelvis også numrene ca. en måned efter, man ikke er TDC kunde længere.

Jeg håber der giver et anderledes perspektiv på tingene Glad humørikon

jeg køre med internet explore 9 mener jeg og jeg likker ikke internet vinduet ned med tdc play men skal hele tiden logge ind hver gang jeg vil bruge det træls

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)