hmm tdc

Det er godt nok med pil ned af køber den helt store tdc pakke med ALT i også tdc play men nej nej kan ikke bruge tdc play ringer til tdc og får den besked at jeg jo nok først kan bruge Det om en uge fedt skal betale for noget man ikke kan bruge hmm tdc ta jer lige sammen

8 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Igen, har også skrivet i dit andet indlæg.

rolig nu, det er kun 3-7 dage du skal vente for at det virker, desuden er TDC play ikke noget du betaler for, det er noget du får med i dit abonnement gratis, hvær glad for at du ikke skal ud at købe udelsen ved en anden udbyder hvor det koster mellem 100 og 150 kr/måneden 

hej igen

jeg var inde i dag på tdc play efter det var oprettet og der ville tdc play ha at jeg skulle betale og det vil jeg da ikke når jeg ved at det er gratis

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej ålestrup

Det er altså ikke alt musik du skal betale for, er ikonerne grå, så ja, så er det betaling ved kasse et, men de flotte himmelblå ikoner er altså gratis, sidder lige nu og hører musik jeg har hentet gratis på TDC Play, det må du også kunne.Blinkende humørikon

hilsen Bente

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg er ikke sikker på at jeg har fåstået dig rigtig så.

du har købt en TDC Home trio pakke, men du bliver bedt om at betale for musikken når du går ind på http://play.tdc.dk

hvis det er tilfældet skal du vente de 3-7 dage, og der efter skulle du kunne hente musikken gratis. efter du har oprettet play adgang.

hvis jeg har ret skulle det se sådan her ud når du klikker på hent

Udklip.PNG

når TDC Play, så er blevet oprettet så skulle hent til PC blive hvis istedet for grå

det kan også bare være forde du ikke har oprettet din TDC  play adgang.

hvis din login indikator ser sådan her ud, når du er logget ind.

Udklip.PNG

det problem skulle være nemt at løse, hvis du klikker på nr 2 linje, hvor der står 'Få adgang til TDC Play på din PC, så kan du oprette din TDC play adgang.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Mikkel

Tak for den flotte grafik, det kunne jeg jo også bare have gjort, men det tænkte jeg ikke på.Meget glad humørikon

hilsen Bente

nej har ingen bål ikoner alt er betalings musik men tdc har sagt til mig i dag at det er pga nogle indstillinger som tdc lige skal ha registreret inde hos dem og der kan gå op til en uge har de jo så sagt

det hele ser ud som på de billeder du har sendt mig og når jeg er logget ind og trykker på FÅ ADGANG TIL TDC PLAY PÅ DIN PC så skriver den at jeg allerede er tilkoblet til tdc play

Omdømme 3

Så er det bare at vente.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P