hjælp til en vundet Iphone 3G S

Hej [i]

Jeg har været så heldig at vinde en iphone 3G S og har i dag (d. 18.11.10) fået den med posten.

Men da jeg havde tilsluttet den computeren fik jeg følgende besked:

"Det indsatte SIM-kort i denne iPhone ser ikke ud til at være understøttet, kun kompatible SIM-kort må bruges til at aktivere iPhone. Indsæt det SIM-kort som fulgte med din iPhone, eller besøg et understøttet telefonselskabs butik for at få et SIM-udskiftningskort".

I min nuværende mobil (samsung corby) har jeg et TDC-simkort som jeg gerne vil bruge til iphonen men er det helt umulig? Hvad kan jeg ellers gøre?

Håber på hjælp derude fra[i]

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

nu ved jeg ikke så meget om iphone, men jeg har fundet den her tråd til dig som måske kan hjælpe

/t5/Mobil/iPhone-4-SIM-kort-er-ikke-underst%C3%B8ttet/td-p/5689 det er godtnok i iphone 4 men det skulle være det samme.

Det er fordi din iphone er låst til et bestemt teleselskab,hvor har du vundet den?

Eneste måde at få den til at køre på med dit tdc kort er at jailbreake den og unlocke den samtidigt, dette gøres nemmest med redsnow(søg google..der er masser af info om det..) det tager maks 10min når du har filerne downloaded!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)